2012. szeptember 9.

PIF3 - amit én kaptam

Már rég megkaptam a szépséges ajándékom, de mivel mostanság nem igen vagyok aktív a blogon még csak most mutatom, micsoda szépségek is ezek! Erika blogját látva gondoltam, hogy valami gyönyörűség lesz!
A Pay it forward játék keretében Erika meglepett egy gyönyörű dobozkával (még a nevem is rá van hímezve, minden nap megsimogatom, mert az ágyam melletti kis éjjeli szekrényen van, tökéletesen illik annak a színéhez, a szoba hangulatához!). Lapult benne egy csodás madaras párnácska is és csipke, farkasfog, charmok! 
Nagyon szép és kedves ajándékok! 
Nagy örömet szereztél vele Erika! 
KÖSZÖNÖM!







Az én ajándékaim is készülnek!

Remélem, olyan boldogságot okoznak majd, mint ezek az ajándékok, amiket én kaptam! :)


3 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online