2012. szeptember 17.

Perfect Day


A tegnapi nap tökéletes volt (egy kis fejfájást leszámítva).
Reggel sokáig heverésztem. Zs készített nekem reggelit (igaz, kis unszolásra). 

Sütöttem egy almáspitét, ami nem tökéletes, de már-már. Zs-nak  felírtam a listára: RAMA. Persze nem hozott. De mázli, hogy egy fél adag tésztához való margarint összevakartam a hűtőből. :) Mivel még a fél adag tészta is sok volt a piteformámhoz, ráabajgattam a tetejére a maradékot, mert ugye a konyhában is lehet "hímezni", hámozni.


Ebéd után mindkét pasas megadta magát, elaludt. Én olvasgattam. Bálint matatott. :)
Aztán amikor Ábel felkelt elfeküdt hajjal, vicces fotókat készítettünk, ezek sikerültek a legjobban.




Ő is csinált rólam. :)



A lufis előző este készült. Beültünk X-faktort nézni, Ábel közben a piros lufijával majomkodott, fogta és benyomta a pólója alá, hogy ő várja kistesót. Még nem szállt le... :D

És kiböktem az egyik elfekvőben lévő saját mintámat. Kíváncsi voltam, hogyan is szerepel vásznon. Egész jó lett és nem hagyományos teásdobozon fog díszelegni, hanem egészen más formát találtam ki neki (remélem kivitelezni is sikerül majd). A mintát a Komódra teszem majd fel az éppen készülő párjával együtt.
Apropó: a Komód hamarosan megújul. A mostanit törlöm és egy frisset, áttekinthetőbbet, rendszerezettebbet kaptok majd.



Maradjunk annyiban, tegnap igazán jó napunk volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online