2012. szeptember 17.

Matyó virágok




Keresztszemes lapos öltésű matyó virágok? 
Hogy ez badarság? 
Ó, kérem, nem kell mindenben az értelmet keresni! 
Én például szebben hímzek keresztszemest, mint lapos öltéses hímzést, és juszt is akarok egy matyó virágos medált magamnak. De még az is lehet, hogy somogyi vagy szűrhímzés lesz belőle. 
Folyt. köv.

:)

Egy kis helyreigazítás:
Az első virág 2 sárga bóbitájáról hiányzik egy-egy negyedöltés. Azt kéretik önállóan pótolni, mivel én nem vettem észre és lemaradt. Elnézést érte!

6 megjegyzés:

  1. Vagy kalocsai:)) A Magazinban most pl. az lesz:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, tetszik, és nem badarság!!!

    Melyik magazinban? Keresztszemesben?

    VálaszTörlés
  3. óóó, egyáltalán nem badarság!
    Sőt! Én például régóta várok valami hasonlóra, mert én sem tudok túl szépen laposhímezni :-))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is teszik Végre nem egy rosszindulatú megjegyzésben szerepel :) Egy Matyó lány.

    VálaszTörlés
  5. Ó, csajok, örülök, hogy tetszik! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online