2012. szeptember 11.

Futok...

...hogy utolérjem magam.
Szeretnék már a blogon ott tartani bejegyzésben, ahol az életben is tartok. Próbálkozom, de nem igazán megy, mert mire ide feltenném az utolsó aktuális fotót, addigra már készül más.
Mondjuk mostanában kevésbé. Bár még három hónap hátravan, és azt hittem marha aktív leszek az egyedül töltött idő nagy részében, de nem igazán van így. Tegnap például egész nap fájt a hasam alja, pedig nem is erőltettem meg magam, csak a postáig mentem el és a boltba néhány apróságért. Biztosan növekszik megint. Néha olyan szürreálisan telnek a napok, mintha nem is lennék magamnál (biztosan nem is vagyok 100%-osan) és úgy elmegy az egész nap semmikkel. Este jobb. Akkor van jobban kedvem nekikezdeni alkotni, persze, amikor már nem látni rendesen semmit. Tegnap is este kezdtem el letűzni Ábel falvédőjét. Kézzel tűzöm, fércöltéssel. Szegény gyerekem már lemondott róla, olyan sokáig készül...

Addig is, míg elkészül, tovább futok, hogy utolérjem magam. Íme néhány még elmaradt fotó.






Andi díszpárnái. Hosszú párnákat kért, kicsit nagyobbak lettek, de mutatósak. 

***





Ezeket a dobozokat is Andi kérte tőlem, a barátnőinek szánja. 
Szeretem ezeket a "rongyrózsákat" hímezni. 

***






Készült ismét esküvői vicces doboz is, Elvira kérésére. Most hétvégén átadásra is került, remélem jót mulatott a pár a lagziban és a doboz tartalmán is. Egy régi mintájára készült, de ez még jobban sikerült. :)

***






Az apró pink rózsás ékszerdobozkát, pink rózsás medállal Barbinak hímeztem. Barbi a legelső osztályomba járt. :) Megszerette a munkáimat. Most már tanítványból megrendelő lett. Érdekes az élet. Van olyan diákom abból az osztályból, aki annak ellenére, hogy már kész felnőtt, azóta sem tud tegezni, a tanító nénije maradtam. De ezzel nincs is semmi baj. :) Barbival már letegeződtünk.
A pink egy kicsit visszafogottabb, mint a pink szín az én agyamban, de szerintem sokkal szebb és elegánsabb ez így, nem olyan harsány.

***


Ezt a két könyvjelzőt Viki kolléganőm szép nagylányainak rittyentettem. Veronika velem egy napon született, neki szülinapi meglepetésnek szántam, de Barbara is kapott egyet, hogy ne maradjon ki a jóból! Mondjuk azért, mert ő meg a druszám. :D

***





Hilda kolléganőm névnapi ajándéka. A dobozt Ő adta még a nyáron, hogy  készítsem el neki zöld színben. Épp meglett a  névnapjára. Nina különleges Arwen  és Hunter fonalával és Manka csipkemintájával, barbis kopottsággal. :) Manka blogja sajnos már nem található, nem tudom mi van vele. :(

***





Ezt a réz és fa karkötőt Tamás unokatesóm adta, hogy a feleségének be tudnám-e vonni hímzéssel. Sikeredett, bár másnak nem fogok ilyet vállalni, mert nem könnyű. :) Remélem tetszeni fog Diának és tartós lesz, mert ragasztópisztollyal dolgoztam. Saját tervezésű sormintákat használtam erről a mintakendőmről, gyöngyökkel, organza szalaggal megtűzdelve. 


És lassan tényleg utolérem magam. Még egy bejegyzés és egálban vagyok, egy szavatok sem lehet. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online