2012. szeptember 9.

Fiús babadobozok

Mit is nem mutattam még az utóbbi időben? A mostani legfőbb kedvenceimet!
Andi kért a  kisfiainak babadobozokat ( Ábel dobozával indult a dobozőrületem).
Kérésére fehér-piros-kék színekkel (Nina fonalaival) hímeztem és az egyik repülős, a másik pedig hajós lett.
A bélésükhöz is remek anyagokat találtam, az egyik felhős, a másik vizes témába vágóan. Úgy érzem, minden dobozom jól sikerül (nem is adnám ki a kezem közül, ha nem), de ez a kettő nagyon-nagyon egyben van! :D Ó, igen ennyi beképzeltséget talán megengedhetek magamnak... :)











8 megjegyzés:

  1. Ezeket már akkor imádtam, amikor a fészbúkon mutattad... imádatom cseppet sem csökkent, nagyon tutik, jól eltalált összeillő részletekkel, mestermuka Barbikám! :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát, nahát! Én sejtem kiknek készültek ezek a dobozok. Azt hiszem, én már varrtam/varrok nekik takarót:))))

    VálaszTörlés
  3. Kívülről gyönyörű!! Ezt már írtam a Facebbok-on.. na, de hogy belűlről tengeres!!! Ámulok csak! :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, de klassz dobozok, minden részletükben tökéletesek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online