2012. szeptember 12.

Becsületes neve



Zs ma reggel megsimogatta a hasam és megkérdezte, hogy aludt ma BÁLINT.

Végül döntött. :) És úgy, ahogyan én is döntöttem volna. Tegnap még azért szívatott egy kört (Modesztusz, meg Odiszló és hasonló rémségek...). 
Neki nagyon tetszett a Sebestyén és a Dávid, 
mindkettőnknek a Kornél, 
de a mi vezetéknevünk mellé valami szép, egyszerű, hagyományos keresztnév illik.
Bálint volt az anyai dédnagypapám is, akit nem ismerhettem.

Tehát a pocakomban lapul

SINGLÁR BÁLINT

:)

Uh képet is mutatnék, de a legutóbbi kinagyított kép homályos, csak egy x mutatja a pöcört, amit szégyen, nem szégyen én anyjaként sem ismerek fel a képen. A doki nap, mint nap lát ilyet, ha Ő azt mondja, hát biztosan ott van. :D

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű neve lesz a babónak :) Azért tartalékban legyen egy lánynév is, ki tudja... :) De igazad van, a doki ezer ilyet láthatott, csak jól látta :)) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Lánynév nincs. Majd kigondolunk valamit, biztos, ami biztos. :D

      Törlés
  2. Jó választás. Most már csak türelmesen kell várakozni és az olyan nehéz. Kicsit irigykedem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan két gyerek után is fogok én is. Aki átélte, az mindig fog! :D

      Törlés
  3. Ez szép! Nálunk is van otthon egy...

    VálaszTörlés
  4. Szép.És szép együtt!És nem általános, de nem is extra.Sebestyénünk van és Dávidom is.:)))))Ők is jó választás lettek volna.:)Bár a vezetéknévhez nem igen illik a Sebestyén, a Dávidból pedig már rengeteg van.
    A nagycsaládunkban hétfőn született egy Babóca kislány! :))))))Juhé!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mammka, mindig olyan kedveseket írsz, olyan jól esik, pedig én nagyon mostoha vagyok hozzád, ritkán járok mostanság feléd. Köszönöm!
      És gratulálok a kislányhoz!!!!

      Törlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online