2012. július 10.

Folyt. köv.

Mivel is folytassam? Jöjjenek olyan tárgyak, amiket szintén mások kértek és ajándékba szánták őket.

Ezt a  két szalaghímzett dobozt egy nagyon kedves ismerős szintén Erdélybe vitte a vendéglátóinak. Annyit kért, hogy ne rózsákat hímezzek, hanem egyszerűbb virágokat. :)






A monogramos teásdobozt Hilda kolléganőm kérte a barátnője 50. születésnapjára. Itt rózsaszín, de végül utólag átfestettem lilára Hilda kérésére. Úgy kérte, rózsaszín-lilás legyen, de kicsit túltengett a rózsaszín. :) Jól döntöttünk, még szebben mutatott lilán. Arról sajnos nem készült kép.



A belsejébe ez a szöveg került. :)

A következő két könyvjelzőt egy Harry Potter rajongó, jogász házaspár kapta Mónika kérésére. (Az utóbbi időben könyvjelzők tömegét gyártottam le.) Ezért kerestem baglyokat. :)
A zsiráfos minta pedig egy pici lány babadobozához kellett. Szintén Mónika kérésére.






Nagyon szerettem ezt a kis mókás zsiráfot hímezni Nina csodás fonalaival.


Ezt  a  monogramos dobozkát barátai 25. házassági évfordulójára kérte Erika kolléganőm. Mivel a két monogramot a 25-tel magában túl egyszerűnek gondoltam, apró díszekkel körítettem. Szerencsére nem lőttem vele mellé Eránál. :D





Mindezek mellett én készítettem a két nyolcadik osztály tablóját is. Szóval az első három várandós hónap a nagy öröm mellett igen sok munkával is járt. Még van mit mutogatnom. Így lassan megértitek, miért tűntem el. A két tablóról nem készítettem normális képeket.

Holnap olyan ajándékokat mutatok, amelyeket én szántam számomra kedves embereknek. :)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon aktívan telnek napjaid :) Gyönyörűeket alkottál! és nagyon örülök, hogy jól vagy/tok!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a dobozok !
    Örülök hogy családi örömök elé néztek !
    Vigyázz magadra !

    VálaszTörlés
  3. Barbi, Téged nem lehet követni!:o) Villám ujjaid-kezeid vannak! Egyik dobozkád szebb, mint a másik! Látszik, hogy boldog vagy!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Barbi,
    Finom ízléssel elkészített munkáid tökéletesek.
    Sok örömöt és szép napokat kívánok Neked, Nektek.
    Szeretettel,
    Hajnalka

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online