2012. július 9.

Életjel és elmaradt bejegyzések...

Mikor is jelentkeztem utoljára, úgy igazán? Megvan már 4 hónapja is, ha nem több. Nagy örömmel bejelentettem, hogy tesó áll a házhoz, mutattam két-három új karácsonyi kitet és kész...
Úgy döntöttem, főleg az én drága Viki kolléganőm unszolására (mert Ő itt olvas), hogy elindulok a kályhától és pótolom az elmaradt bejegyzéseket, és igyekszem utolérni magamat itt is. Aki a Facebookon megfordul, az látott sok mindent, de a bloghoz nagyon mostoha voltam.

A "kályha":






Miután kiderült, hogy újra babát várok sok dolog történt. Az egyik nagyon szép esemény, hogy elutazhattam a sulinkkal Erdélybe. Zs is jött velem, ami nagyon jó érzés volt. Egyrészt Ő is kimozdulhatott a mókuskerékből, másrészt együtt láthattuk ezt a gyönyörű vidéket és nem utolsó sorban pocsékul voltam, Ő volt a támaszom az úton. A buszt, meleget alapból nem bírom. Itt a kettő együtt jelentkezett, plusz a várandósság. Mivel már nem pár naposak az emlékek, nem állnék neki hosszan leírni az utazásunkat, de belinkelem ide a helyi televíziónk felvételét, ugyanis filmet készítettek az utazásról. Persze, közel sem adja vissza az élményt.


Néhol mi is felbukkanunk... :)

Egyébként az út egy pályázat révén jött létre, 7. osztályos gyerekeket vittünk a Határtalanul program keretében Székelyföldre. Adományt is szállítottunk egy árvaháznak, a néptáncos gyerkőceink pedig a Szentegyházi Gyermekfilharmónia 30. születésnapján léptek fel. 3 busszal mentünk.

Szentegyházán a csapat egy része családoknál volt elszállásolva. Mi egy Rebeka nevű néninél aludtunk. Ajándékkal is készültem. Hímeztem egy keresztet, amit az atyánkkal meg is szenteltettem, hisz ezen a vidéken hiszik a Jóistent, ahogy én is. És varrtam egy kis tartót, amit a Praktika újságban láttam, ebbe néhány finomságot tettünk. Ebből igazából három készült, a másikat tesómék kapták, a harmadikat az árvaház gyerkőceinek raktam tele rajzeszközökkel. Szerény kis ajándék, de bízom benne, hogy azért hasznát veszik.



Kaptunk egy szép faládát is, ami majd a néptáncosok "kelengyése" lesz. Kifestettem és a főnököm gyönyörű székely tárgyaival együtt egy élménybeszámoló kiállításon kiállították. A fotó a  munka végeztével készült.





Unokatesóm lánya Lengyelországba utazott, Ő ezeket kérte és vitte a vendéglátó családhoz.





Egy középiskolai tanárnőm pedig magyar motívumos könyvjelzőket kért az iskola lengyel vendégei számára.




Ez a cuki kezes-szíves pecsételő Nina ajándéka. :) Ismét  nagyon köszönöm Neked barátnőm!
Vettem egy kirakós bélyegzőt is, ezentúl ez kerül erre-arra a tárgyra. :)



A babócáról annyit, hogy jelenleg 4 hónapos a pocakomban. A legutóbbi uh alkalmával még nagyon kicsi volt, de egészséges! A következő uh 2 hét múlva lesz. Hogy akkor kiderül-e már a neme? Jó lenne. :)
A meleget nagyon nehezen bírom, de azt mindenki.
Volt sok émelygős nap, már elmúlt. És sokat feküdtem, ezért is nem jártam erre. Ábel várja, simogatja, puszilgatja a hasam. Elmeséli, miben fog segíteni a babának (pl. majd segít neki kezet mosni... :D).



Hamarosan folyt. köv. az elmaradt bejegyzésekkel!

10 megjegyzés:

  1. Jó hallani rólad Barbi!
    Csodás ajándékokat készítettél, a könyvjelzők különösen tetszenek.
    A következő uh-n(ha csak nem túl szemérmes a babád)kiderül minden:))
    Ja, és mit mond Ábel? Neki jók a megérzései...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ábel mostanság nem nyilatkozik! :D

      Törlés
  2. Akkor Erdélyben is jártál közben:) És sok szép dolgot alkottál:) A házi lekvárokat még én sem küldtem el neked, de nekem is rengeteg dolog közbejött, államvizsga, stb. De hamarosan küldöm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kati! Elég egy, nehogy iszonyú költségbe verd magad! Hamarosan én is postázom a medált! :)

      Törlés
  3. Csodaszépeket alkottál!
    Erdélyben én is most jártam.
    Torockóról szinte ugyanilyen képem van :)
    Nagyon szép élmény volt nekem is ott járni Erdélyben!

    VálaszTörlés
  4. Azért én hallottam Felőled, Rólad! Jó volt olvasni itt is!:)
    További szép babavárós heteket:)

    VálaszTörlés
  5. hú a Székelykő.. :) ott a tetején kérte meg a férjem a kezem. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó volt végre ezt így egyben olvasni! :) örülök, hogy már jobban vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online