2012. május 16.

Egy olyan izééééé nap

Izéééé alatt egyértelműen azt értem, hogy egy nyomott, "semmi nem jó" napom volt. És igen, rég írtam, s mikor visszatérek egy penye bejegyzést kaptok tőlem. Ki kell írnom, mert ezen pár hónap múlva már jót röhögök. Már, ha eszembe jut visszaolvasni. :)

Szóóóóóval, kezdődött azzal a reggel, hogy  éhgyomri vérvételre kellett mennem. Vércsoport megállapítás, ellenanyag vizsgálat miatt. Mert ugye jó lenne, ha kompatibilisek lennénk a bébivel. :D
Én nem a hányós kismamák táborába tartozom, a kora reggeli éhgyomorral várakozás nekem nagyon nem jó, muszáj ennem, mert a vércukrom leesik a béka s..ge alá. Ráadásul úgy elrohantam otthonról, hogy rendben elérjem majd a buszt (mivel utána ritkán jön mifelénk, mint a fehér holló), hogy egy korty vizet sem ittam. 
A sorszámom a 44 lett. No comment. Volt bácsi, akinek 70 és még sor állt mögötte. Kiderült vizelet is kell. Hát éééén, aki óránként pisilni jár, most alig bírtam kipréselni magamból valamit. Cincogó hangon kérdeztem a laborost: - Elég lesz? Szerencsére elég lesz. 
Kivártam a sorom, de végig émelyegtem, szédelegtem a reggelt.  Szégyenszemre le kellett ülnöm, mint az időseknek. Néznek is ám ilyenkor, mert még nem látszik rajtam, miért is ülök. Az idő is lenyomott, az alacsony vérnyomás és leesett vércukor is. Alig bírtam koncentrálni a kijelzőre. Kávét sem ittam. 
Nem félek a vérvételtől, de mindig tartok tőle, mert pocsék a vénám. Most is az volt, paskolgatták jó darabig, de rutinosan levették. Jó sűrű volt. Tartottam ugyan rajta elég ideig a vattát (nem is kékült be), de annyira fáj, alig bírom emelni a karom. Nagyon görcsösen tarthattam, vagy mifene.

Gyalog kellett hazaindulnom, mert régi iskolámba (ami már nem is az, mert átépítették a város másik végén) kellett mennem. Egy tanárnő kért magyar mintás könyvjelzőket (fb-sok előnyben ;)) az iskola lengyel vendégei számára. Ezeket vittem be. 
Jó hosszú innen az út hazáig.

Aztán be a suliba. Ami mostanában egyre inkább nehezemre esik. Nem vagyok hányós, de nem is vagyok a toppon mostanság. Rettenetesen fáradékony vagyok. Tompa, dekoncentrált és türelmetlen. Annyira szeretnék egy napot átaludni! Mondjuk, melyik kollégám nem? Tudom én. Ábellel a pocakomban olyan jókat tudtam  aludni munka után. :) Most már nem jön össze. :( Sok a dolog, ha meg sikerül is ledőlni, tuti akkor keresnek vagy öten is telefonon, vagy jön valaki...
A lényeg, hogy nagyon nem vagyok ráhangolódva a gyerekekre. Ők is egyre inkább szét vannak zuhanva, egyre sűrűbbek a programok, a felmérések. Most az esős idő zavarja meg őket, máskor a meleg. És  szép lassan, az utolsó  hetekben egymás agyára megyünk. 
És igen, esős idő. Hjaj, de utálom,  hogy megint fázok és nem tudom, mit szedjek magamra.

Most gyorsabban nő a pocakom, vagyis most hamarabb látom magamon, mondják is, hogy második gyereknél már gyorsabban tágul minden. Van benne valami. Már idegesít a legtöbb nadrágom  gombja. Nem kell rájuk öv. És kikészítenek a melltartóim. Vagy veszettül éhes vagyok, vagy semmi nem esik jól.

A nyomtatóm marhaságairól nem is beszélek, abba totál bele vagyok betegedve. Legszívesebben lehajítanám a másodikról.


Igen, ma nyűgös vagyok. Ha olvastad, olvastad, ha nem, nem, de bizony most csak ezt történt velem.

11 megjegyzés:

  1. Ahogy írtad, nemsokára te is mosolyogni fogsz ezeken a dolgokon. És el tudom képzelni az érzéseidet a sulival. meg az alvással kapcsolatban is, én nem várok kisbabát, mégis a napokban az esős idő miatt csak aludtam volna egész nap. A gyermekek meg nálunk is így év vége fele el vannak szállva, nem lehet bírni velük, sem tanulni, semmit nem akarnak:)

    VálaszTörlés
  2. Hát persze, hogy olvastam! ;-) Ilyen bejegyzések is kellenek...tőled pedig megszoktuk, hiányozna is már. :-)

    VálaszTörlés
  3. Kitartás, talán holnap a nap is süt!:)

    VálaszTörlés
  4. Én nem vagyok várandós, de pocsék napjaim vannak,főleg ma.Állítólag kettős front van, mindjárt megyek is aludni és semmi kedven holnap dolgozni....Beszéld rá a férfinépet,hogy hagyjanak pihenni. Elvégre ők ketten csak el lehetnek szépen!Vagy mifene? :)

    VálaszTörlés
  5. Én is olvastam és kitartás! Ha pedig pihenni szeretnél, tessék lenémítani a telefont, ha nem is akarod kikapcsolni és ha valakinek fontos, úgyis újra hív! :-) sok sok puszi

    VálaszTörlés
  6. Ismerős érzések. De azért használd ki, hogy most még van lehetőséged pihenni. Én, amióta Zsombi megszületett, olyan vagyok, mint a kifacsart mosogatórongy. Amikor még a pocakomban volt, de már nem dolgoztam, olyan jókat tudtam aludni, most nagyon hiányzik. A vérvételed elég gázos volt, nálunk a terhesgondozóban megoldják azt is, van rá külön helyiség, így csak a kismamák állnak sorban. Kitartás, egy-két nap és itt a jó idő (legalább végre mi is kimehetünk már jobban sétálni kicsit).

    VálaszTörlés
  7. Ez a második baba? Fáradékony vagy és ingerlékeny, ez természetes.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Barbi!
    Nyűgös vagy, de ez majd elmúlik. Ahogy növöget a babókád egyre jobban érzed majd magad. Persze az időjárás is megvisel meg miegyéb. mégis csak azt tudom én is tanácsolni: most pihenj sokat! Amikor csak tudsz! Na hagyd magad befolyásolni látogatóknak, telefonoknak stb. A férfiúk a családban meg már nagyok hozzá, hogy megértsenek!
    Szép, mosolygós, jókedvű, derűs napokat kívánok :)

    VálaszTörlés
  9. Kitartás!! Nemsokára itt a nyár, pihenhetsz, kialudhatod magad... Egyébként, az előző bejegyzésedre reagálva, ez Murphy törvénye. Nekem is nyomtatnom kéne, és most fogyott ki a fekete... Idegörlő, tudom...
    Remélem, azért a nyűgösséget leszámítva jól vagy!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Barbi!
    Aludjál, most arra van szükségetek, ezt jelzi a szervezeted is azért vagy álmos. :) Én a másodikkal Garfield voltam, ettem és aludtam egész nap. Nem bírtam fent maradni.
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  11. Barbi drága, együtt érzek veled! Egy része ennek azért édes szenvedés, ha jól gondolom, de a gyerekek is megérzik rajtad az ingerlékenységet, na meg közeledik a nyári szünet, alig egy hónap van hátra, ilyenkor már velünk is alig lehetett bírni. Egy szóval kitartás! És próbálj meg időt lopni valahonnan a pihenésre, mert még ha ismerős is a tevékenység a szervezetednek, nagy munkában van most. ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online