2012. április 9.

Tavasz

Nekem a  karácsony piros-fehér, a tavasz pedig mindig zöld-fehér. A zöldek közül is az az élénk, üde zöld, nem tudom megnevezni. Találtam idén nagyon szép zöld filc terítőt, zöld tojásokat és egy pompázatos zöld nyuszit. :D Előszedtem a régen hímzett tavaszi virágos párnáimat, nagyimtól örökölt csipkés kis terítőimet, az apró nyulaimat. Szomorúan megállapítottam, hogy nincsenek bárányaim, pedig szeretem, mint húsvéti motívumot, jövőre ezen dolgozom majd. :) Csirkék kíméljenek. Azt nem csípem. Egyébként egyetlen keresztszemest voltam képes kipréselni magamból. Az sem ebbe a fehér keretbe való, de még arra is lusta voltam, hogy más formába öntsem. Azt hiszem, megint rajtam van egy alkotói mélypont. Ötletek vannak, de nincs kedvem csinálni, pedig bőven lenne mit, de csak ide-oda rakosgatom. Remélem hamar megjön újra a kedv.











4 megjegyzés:

  1. Ilyen csodaszép dekorációt, még sehol sem láttam.
    A fehér kisnyuszik saját munkáid? Szívesen megvarrnám én is.
    Kellemes Húsvétot. :-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű dekoráció, a párnák, a nyuszik, a barka... minden tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan egységes, szép!
    Remélem az alkotói válságot továbbsöpri a ragyogó tavaszi napsütés!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mindened!:)
    Az érzés nagyon is ismerős! Tele vagyok tervekkel csak a megvalósítás késik!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online