2012. április 1.

Hoztam is meg nem is

Mint az okos lány a mesében. :D 
Készült sok-sok tárgy az elmúlt hetekben, olyan céllal, hogy majd én szépen feltöltögetem a Komódba őket. 
Ám vannak nekem nagyon kedves vevőim itthon, akiknek megvan az az előjoguk, hogy ha eljönnek hozzánk, mindent átmazsolázhatnak, és elsőként választhatnak a kész dolgok közül. Ezért úgy jártam, hogy a sok-sok apróságom kb. 80%-ára ők csaptak le. :D Ami persze nagy öröm, viszont így nincs mit feltöltenem. :D Ezért újabb munkába kezdek. Szeretném mindenképp ebben a hónapban feltenni, szóval annyi lesz amennyi, de még áprilisban. :)


Ami eddig készült, de már el is kelt:


Készült egy csapat bonbonos üvegcse. Csupán 3 maradt. :)



Medálok is készültek. Kettőt elfelejtettem lefotózni. :( És két szív alakú hűtőmágnest is. Ez van. 


Apró szalagrózsás ékszerdobozkák. Ezek sincsenek mind lefotózva, de még lesznek. :)




A kedvenceim, szívem csücskei a cserepes dobozkák. Apró hobbi botban kapható félcserepekkel, régi, durva textúrájú vásznon, textilrózsák (anyagcsíkokból). A legalsótól nehezen váltam meg, annyira megszerettem. :) Mérete miatt viszont mégis eladásra került. Kicsi dobozokat már nem nagyon tartok meg magamnak, mert  túlnőtték az ilyesmit a "lomjaim". :) A húzós tetejű doboz egyébként Ábel egy mini fakocka készletének a tárolója volt, de sosem pakoltuk bele vissza a kockákat. :)
Ezekre a rózsákra, cserepekre most nagyon rá vagyok kattanva, készül még ilyen. :D





Szerintem szép színesre sikerült a "kollekció". Igazán tavaszi. :)

13 megjegyzés:

  1. De jóóók lettek, csoda szépek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, a kedvencem az utolsó:)kockás masnis.

    VálaszTörlés
  3. Brīnišķīgi noformētas burciņas un kastītes!

    VálaszTörlés
  4. Ez a masni! Valami fenomenális! És a többi is! Nagyon szépek! és micsoda ötlet a félcserepek felhasználására!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!
    Thank you Girls!:D

    VálaszTörlés
  6. A dobozkák egyszerűen imádnivalók. A cserepecske pedig díjnyertes ötlet.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online