2012. április 25.

Fűszerek

Egy exkluzív ajándék, kérésre. Dia rokonom kérte Andi barátnőjének (több barátnővel fogtak össze). Andi  az én legkedvesebb vevőm, már meséltem róla. Szóval igyekeztem kitenni magamért. :) 
A kis bonbonos üvegek mintájára készültek, ugyanolyan méretben, de ezúttal fűszerekkel (többnyire mediterrán ételekhez használatos zöldfűszerekkel) töltöttem meg őket. 9 készült. Saját tervezésű mintákkal. 40ct-os vászonra, amit  kávéval festettem meg. Nina színeit használtam, sokat, így még össze kell írnom, pontosan melyek voltak ezek. Igyekeztem a fűszernövények virágát megörökíteni. A kis fehér virágos kömény lett a  kedvencem. :) Hogy könnyebb legyen átadni az ünnepeltnek, kosárba raktam az üvegeket. Így még mutatósabbak is lettek. Került a kosárra szalag és egy kis fityegő dísz is. :)








14 megjegyzés:

  1. Annyira szépek lettek! Biztosan nagyon fog örülni nekik Andi, hiszen az ő kedvéért tervezted. Én a mintára lennék vevő.... mostazonnal :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! nagyon nehéz lehet egy növény karakterét ilyen jól megfogni!

    VálaszTörlés
  3. Csodásak!!
    Én is szeretnék ilyen szépen hímezni... :)

    VálaszTörlés
  4. Ez ám az exkluzív ajánádék! Annyira szuper, nem is tudok hirtelen mást mondani! :))

    VálaszTörlés
  5. Szóhoz sem jutok, tökéletesek!

    VálaszTörlés
  6. Ez igazán ötletes és szép meglepi lehet.

    VálaszTörlés
  7. It's amazing! Great present! Very nice flowers, most of all I like white flower with french knots :)

    VálaszTörlés
  8. Drága Barbi, gratulálok a nagy hírhez, szurkolok, hogy minden rendben legyen !!!! Csodás munkák jönnek ki a kezed alól, használd ki az időt míg lehet.

    VálaszTörlés
  9. Wonderful original idea and stitches, really compliments!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek! A bonbonos sorozat és ez is! Kreatív és szép munka! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Jaj nagyon szépségesek lettek, imádni való:)

    VálaszTörlés
  12. Egy ilyen szettet nekem is rendelhetnének a barátnőim:) Csak úgy szétszéledtünk:( Sajnos.
    Nagyon szépek:) Előbújt a gasztroblogger belőlem:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online