2012. március 4.

Rose

Ismét egy kolléganőm kérését teljesítettem. Zsóka a lányának szánja ezt a kis finom dobozkát. Lányában két lélek lakozik. Az egyik vadvízi evezésen vesz részt, snowboardozik, síel stb. A másik örök romantikus. A doboz mintáját (egy free minta részlete, de a forrását sajnos nem találom) Nina Hibiscus és Moss fonalaival hímeztem. Került rá egy kis szalagrózsa is, bimbókkal. Körbevettem halvány rózsaszín kockás vászonnal, és tettem rá egy kis csipkét is. Ez szintén Nina festése, ja igen, a hímzővászon is. :) Apró rózsás vászonnal béleltem. Kopottas rózsaszínre festettem, lakkoztam. Teljesen elégedett vagyok vele, tetszik. Talán, mert a fejgörcs már múlóban volt, és kicsit nyugodtabb lelkiállapotban végezhettem el az utolsó simításokat. Bízom benne, hogy Zsókának is fog tetszeni. :) Örülök, hogy a kolléganőim így szeretik a tárgyaimat. Most készül egy olló mintás doboz is, szintén kollégának. :)





3 megjegyzés:

  1. Micsoda gyönyörűségeket mutatsz ma :)))
    Nagyon szép ez is!!

    Nem lehetne, hogy kivedd a szóellenőrzést? :)

    VálaszTörlés
  2. Ismét gyönyörű dolgokat készítettél! Annyira szeretek nézelődni (és a nyálamat csorgatni) nálad! :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online