2012. március 11.

Remek este

Egy hete beteg Ábelem, hol lázas, hol nem. Folyik az orra, de viszonylag jó kedélyű. Aludni viszont nem igazán alszunk. 
Ennek ellenére tartottam magam egy jó kis programhoz az elmúlt kedden. 
Néhány kolléganőmet (többen nem is férnénk ebben a csöpp lakásban :D) hívtam meg vendégségbe. Egyikük sajnos nem tudott jönni, az Ő csöppje is beteg  lett. A többieknek nagyon örültem! Nagyon kreatív kolléganőim vannak, remek helyre kerültem másfél éve. :D Szóval, nem egyszerű beszélgetős estét terveztünk, hanem alkotósat. Kitűzőt készítettünk. Sokat ettünk (mennyi finomságot hoztak!), beszélgettünk, nevettünk. Kár, hogy rövid volt az idő. Legalábbis én annak éreztem. A szobát ellepték a hozzávalók. Mindenféle csetreszek. Nagyon szuper, egyedi, a tulajdonosára jellemző kitűzők  születtek. Ha nem láttam volna, melyiket ki készítette, akkor is meg tudnám mondani, annyira jellemző mindegyik. :D Lehet tippelni, melyik az enyém! :D Másnap mind viseltük is a suliban. :) Bár én magányosan, délutános műszakban. :D Remélem lesz ennek az alkotós napnak folytatása. Beszélgettünk róla. :D Olyan jó néha nem csak az iskolai dolgokról, a tanári szobában beszélgetni. :))




3 megjegyzés:

  1. Jók nagyon az ilyen esték, feltöltik az embert! :D

    VálaszTörlés
  2. Naggggyon jó lehetett a hangulat és szuper jól összehoz egy kollektívát a munkahelyen kívül együtt eltöltött idő és a közös élmények!

    VálaszTörlés
  3. Irigyellek ezért az összetartó társaságért! :( És persze a remek kitűzőkért is! Nagyon helyesek lettek mind, de nekem a középső a kedvencem! :)
    Puszi: Rea

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online