2012. március 11.

Ollós doboz

Ez a minta tulajdonképpen egy DFEA magazinos minta koppintása. :) Valika kolléganőm kérte. Ajándékba szeretné majd valakinek. A kérése annyi volt, hogy pasztell színekben és ollós mintában gondolkodjak. A dobozka már le volt festve (eredetileg fiús emlékdoboznak terveztem). Szép kopottasra sikeredett. :) Szeretem ezt a zöld, rózsás vásznat  is, annyira passzol a minta színeihez. A  fonalak Nina Moss, Punch Cake, Old Berry és Hunter színei. Nem igazán tudtam, hogyan is tegyem a mintát a doboz tetejére. Fura volt a megszakadó sorminta rész. Végül így döntöttem, szerintem jól. Azért izgulok, megfelel-e majd Valcsi elképzelésének is. :D









2 megjegyzés:

  1. Olyan gyönyörűek a dobozok, és a mintakendő is. Szerintem nincs olyan ember, akinek ne tetszenének. Én biztosan nagyon örülnék neki.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ez is gyönyörű lett! Imádom a tökéletességet, ahogy dolgozol, ahogy kibéleled a dobozokat!
    puszi
    Dia

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online