2012. március 11.

Levendulás ékszerdoboz

Ez a kis ékszerdoboz Orsié lesz. Eredetileg egy hat rekeszes teásdoboz.
Nina festette szépségekkel dolgoztam (vászon, csipke-Old Lilac, fonalak-Garden Slate, Clay, Old Lavender).
Belül a csipkék fülbevalók tárolására szolgálnak. A dobozt akril festékkel festettem, repesztőlakkal öregbítettem és átdörzsöltem fehér akril festékkel is. Tetszik, hogy a doboz nem széltében, hanem a szokásossal ellentétben hosszában nyílik. És az is tetszik, ahogyan az élénk lila vászon keretezi a mintát. 
Lilák, liláskékek, kékek keverednek a dobozkán. És igen, olyan dobozt még nem találtam (vagy ritka volt), amiben egyenesen állnak azok a szerencsétlen elválasztólapok...

Remélem, Orsi ízlésének is megfelel majd az összkép. :)






1 megjegyzés:

  1. Hű, BArbi, az összes dobozod annyira egyedi és csodálatos!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online