2012. március 26.

Húsvéti koszorú

Anyukámnak készítettem ezt a visszafogott, viszonylag kis méretű húsvéti koszorút. Rég kitaláltam már ezeket  a gyorsan hímezhető kis mintákat, de csak most kerültek hímzővászonra. Nem akartam csak úgy barkára akasztani anyának, így egy üres szalmakoszorúra aggattam, némi csipkével és szalaggal. Mindig megjegyzi, hogy neki milyen ritkán készítek valamit, amiben igaza is van. Sok mostanság a megrendelésem, és bizony a család kéréseit halogatom.
Nina Prune fonalát használtam. Nagyon szép barnás-bordós árnyalata van. A farkasfogat is Ő festette. A három tojás mellett, egy nyuszimintám is van. Ő még böködés alatt, de egyébként sem férne már a koszorúra, majd magányosan dekorálja a lakás egy pontját. A mintákat még fel kell töltenem a gépre, de amint erre rászánom magam, töltöm is a mintablogra. Igyekszem a napokban, hogy másnak is elkészüljön húsvétig. :) Remélem, a nyuszi is meglesz hamar. 




12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Milyen klassz ötlet! Nem baj, ha megprólálok majd a Te mintáid alapján hasonlót készíteni?:)
    Úgy várom a mintákat!))

    VálaszTörlés
  2. Hol van az übergigalájk gombod???

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon gyönyörű! aprólékos, precíz, pontos! = Barbis! :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez csodálatos! Még seholsem láttam ennyire az izlésem szerint való dolgot! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Hú, erre gyorsan idekaptam a fejem én is, amikor megláttam a listámban. Minden tetszik. A visszafogottsága, kivitelezhetősége főleg. Nálunk mostanában csak műanyag koszorú alapokat lehet venni a kreatív boltban, asszem virágboltba kéne mennem...

    VálaszTörlés
  6. Anyukád nagyon fog örülni, gyönyörű lett!!!
    Nyuszimintát kíváncsian várom! :)

    VálaszTörlés
  7. Jövök én is, csatlakozom azzal a szóval ami elsőre jött nekem is.
    Gyönyörű!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online