2012. március 18.

Cégér

Akár az is lehetne. Ha lenne egy kis műhelyem (szép remények...), akkor biztosan az ajtajára szögelném. Műhely híján kis lakásunk valamelyik kis szegletében lesz. :) Már nagyon rég megvan ez az icipici házikó. Ronda barna pác  volt rajta (a hátát lusta voltam lekenni, az még most is olyan ;D). 
Szóval, egyszer réééééégen ráleltem egy bútoros, mindenfélés turiban. Sok szuper kincset találtam már itt. :) Akkoriban már sok-sok francia oldalon láttam nagyban az ötletet, ahol nyomdászfiókok apró fakkjaiba hímeztek szépségeket. Ezt is így képzeltem el. 
Akril festékkel lekentem repesztettem. És több mint egy évet várt (sőőőt), hogy kerüljön bele valami. Nem bánom, hogy ennyit vártam vele, mert úgy  érzem, most ért be az ötlet, az ízlésem és a hozzávalók... :D
A szép ollót még régebben rendeltem, a kagyló 'B' Nina ajándéka. A gyűszű nem régi darab (nem is használok gyűszűt), de kellett egy, mint varrós-hímzős eszköz, mert olyan jellegzetes. A többi apróság nem olyan különleges. A szürke vásznat is Nina festette anno. Mindenhonnan összeszedett apró kis mintákat hímeztem rá, és ezekkel béleltem a rekeszeket, mint a dobozokat. Bele sem ragasztottam, csak belenyomtam mindegyiket. :) Nagyon szeretem. :) Ehhez tényleg kellene egy műhely...





 Mikor címkéztem a bejegyzést, rájöttem, hogy  ehhez csak az 'xszemes'-t tudom választani. Ez is elmond mindent. Esetleg még azt írhatnám mellé: én.
:)

13 megjegyzés:

  1. Telitalálat.
    Jobb, mint a franciáké.
    Nagyszerűen kitöltötted a kis "ablakokat"!
    Szuper!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen fantasztikus! Nagyon rád jellemző darab lett, nagyon "barbis", nagyon tetszik! :) Csak gratulálni tudok :))

    VálaszTörlés
  3. Igen ez bizony gyönyörűséges, és a lakásban mindenki megcsodálhatja. Azért kívánom teljesüljön az álmod a műhelyről.

    VálaszTörlés
  4. Már sok hasonlót láttam én is francia blogokon, viszont ennyire harmonikus, ízléses darabbal nagyon ritkán találkozni! Gratulálok Barbi!!! CSÚÚÚÚCS lett!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Magnífico!!!!!
    abraços de Maria Filomena

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon tetszik! Micsoda ötlet, mondjuk én nem láttam még ilyesmit a franciáknál (:P), nagyon-nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Barbi,telitalálat lett a végeredmény!!:) Olyan szééép,jó,hogy hagytad érlelődni:D

    VálaszTörlés
  8. Waaoo! Ez gyönyörű! Finom, elegáns, imádom! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, ötletes és valóban "franciás" :) Tényleg nyitott szemmel kell járni!

    VálaszTörlés
  10. Tényleg egy az egyben te vagy, csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. :)

    Nagyon tetszik! És hátha egyszer majd lesz hozzá műhely is. ;)

    VálaszTörlés
  11. WUNDERSCHOEN!
    1000 Gruesse aus Koeln am Rhein
    ute

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online