2012. március 5.

Álomcsere

Én így neveztem el: álomcsere. (Volt már ilyenekben részem. :D)
Nekem álom egy olyan kendő, amilyeneket Vanessza alkot. Valódi textilművek!

Vanessza szeretett volna egy dobozt.
Barbi vágyakozott egy kendő után.
Jött a tökéletes égi együttállás és megegyeztünk. 

Naaaagyon boldog vagyok, hogy Vanessza felajánlotta ezt a lehetőséget.
Éltem vele. :D Csodálkozol? :D
A dobozt egyedül kevésnek tartottam cserébe, hát megtoldottam néhány hozzá illő aprósággal.
Nagyon finom, visszafogott dolgokat akartam készíteni. Segített ebben Nina régebbi festésű Pearl fonala, amivel 40ct-os fehér Zweigart vászonra hímeztem. 

Sokat gondolkoztam mostanság azon, hogy hogyan is születik meg egy-egy kérés alapján egy-egy tárgy. Mikor találom el igazán a másik ízlését. Én úgy gondolom, akkor lesz tuti, találó egy ajándék, ha a másik ember eléggé inspirál. 
Vanessza egy inspiráló személyiség, érdekes ember. Szeretném hinni, hogy talán én is az vagyok mások számára. Az email váltásaink közben jókat mosolyogtam, mert szerintem sokban hasonlítunk. :) 
Szeretem, vagyis számomra könnyebb, ha a másik ember határozott  ötlettel, jól kialakult ízléssel kér valamit. Sokkal egyszerűbb. Amikor valaki bizonytalankodik ("mindegy, rád bízom, te tudod"), akkor én is elbizonytalanodom. Nem igazán körvonalazódik, akinek készül. 
Vanesszánál rögtön volt elképzelésem. 




A doboz mintája saját terv, direkt ehhez az ajándékhoz ötlöttem ki, más is kihímezheti, ha tetszik, mert felkerült a mintablogra. :)
A kerek fa dobozkát kopottra festettem, repesztettem, csiszolgattam. Apró csipke került a minta alá.




A dobozba tettem egy kis gyűrű-tűpárnát. Egy varrónak hasznos holmi lehet. Ennek a mintája egy kis The Victoria Sampler minta. A közepe eredetileg áttört (hardangeres) lenne, ezt ezúttal kihagytam.


Ezzel a saját mintával már korábban is mutattam ilyen szívfüzért. Mivel azok tetszettek Vanesszának, gondoltam egy ilyet is teszek bele. Ezen a 40ct-os vásznon egészen kicsi lett. Kapott egy kis ezüst csengettyűt. Ez amolyan céltalan ajándék, csak egy kis dekoráció. :) "szív-esség" :D
Nina festette farkasfoggal.



A másik hasznosnak szánt apróság egy hűtőmágnes. A liliom minta is saját terv. Több liliom társa. Ez is free minta lesz, de mivel karácsonyi az összkép, amiből kikerült, majd ősszel kerül fel a mintablogra (sikítsatok, ha akkor elfelejteném :D).



Egyébként Vanessza blogján sokkal szebb környezetben készült fotókat láthattok. :D

4 megjegyzés:

  1. Nagyon eltaláltad az egész ajádnékcsomagot :))) Gyönyörű lett minden darab! A fotókra ne panaszkodj, szépek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a színek és a minta is. Ilyen ajándéknak mindenki megörülne. Majd mutasd a "megérdemelt" kendőt is.

    VálaszTörlés
  3. Valahogy így képzelem el Vanesszát... :-)))
    Szerintem nagyon illenek Hozzá ezek a szépséges darabok, nagyon eltaláltad! A dobozka és új mintája pedig telitalálat! Nagyon tetszik! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, és tutira telibe találtad mindet:)) Változatlanul nagyon tetszenek a munkáid:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online