2012. március 23.

Álkámea

Ál, mivel hímzett. :D 
Nina kérdezte, terveznék-e egy kis méretű kámeára hasonlító mintát. Ezen agyalok, ügyködök. Ez az egyik verzió. De ezt a félöltések miatt nem lehet miniben hímezni. Kíváncsi voltam, hogy milyen lesz készen, így nekiálltam. És tényleg méretes lett. No, azért nem olyan nagy, de inkább bross méretű, mint medálnak való. Még apró ez-az is fért rá. Az orrán is meddig töprengtem! Volt hegyes, túl nagy, gömbölyű, aztán maradtam az első, visszafogott verziónál. És mondjuk a rózsa is lehetne fehérebb. :D Megpróbálom leegyszerűsíteni. :) Elegáns kategóriába sorolnám, ha ma nem farmerrel, simivel, egy kis kardigánon viseltem volna. :D Szóval, bármihez jó!



3 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online