2012. február 26.

Rózsaszín ajándékok

Ezek a kis ajándékok barátaink kislányának, Annának készültek. 

Sok dolog köti össze a két családot:

A két apuka gyerekkori igaz barátok. 
Egy évben házasodtunk a másik párossal. 
Enikővel egyszerre voltunk várandósak. 
A két gyerek születésnapja között egy hét van. 
És Enikő hobbija is a hímzés. 
:)
Tulajdonképpen Ő az egyetlen olyan nem blogos barátnőm, akinek ez a hobbija, de sajnos nagyon ritkán találkozunk. Ilyenkor Ő rám zúdítja kérdéseit, igényeit, én meg rá az új ötleteimet. :D 

Anna ajándékait kínkeservesen hoztam össze, pedig olyan nagy örömmel terveztem, szabtam. Az utolsó percre hagytam mindent (általában ez a legfőbb baj velem -  bár többnyire ilyenkor sikerül minden a legjobban), és persze ilyenkor elkezdek kapkodni. A varrógép is ilyenkor szívózik velem. Ráadásul én a gépverők hadába tartozom, jajj minden technikai kütyünek, ha épp nem jó, én biz belerúgok... "Ez mindig beválik" alapon. Még kiabáltam is a géppel, hogy: kidoblak az ablakon! Aki akkor látott volna, tuti zárt osztályra vitet...
Na, de túl vagyok a feladaton. Anna kapott egy kis japán hajtogatós cukiságot, majd tesz bele csit-csatokat, cukorkákat, plüssmacit, miegymást, ami a kezébe akad. Került rá egy beépített katica is, mert ez a jele az oviban. :D
Varrtam még mellé egy kis ceruzatartót is, természetesen megraktam ceruzával is. Miért ne bonyolítottam volna ezt is. A ceruzák szögletesek, nehogy már belemenjenek egy átlag faragóba. És miért lettek volna gyárilag kifaragva... Uggggyan már! Nekiestem késsel, a  barnát jól el is faragtam... :D Egyébként szeretem, az ilyen késsel faragott, rusztikus ceruzahegyeket (persze Annának ez mit sem számít...). :D






Ahogy említettem, Enikő is nagyon szeret hímezni. A hímzővászonra is én "szoktattam" rá. :D
Egyszer ajándékba kapta tőlem a Sprightly Dance kitet. Kihímezte és elhozta, hogy keretezzem már be úgy, mint a borítóra fotózott sajátom van. Kb. egy évet ültem a  hímzésen. Szégyen. Sokat variáltunk a kereten is. Végül egy ilyet választottam Neki (az otthonukat ismerve). A külső paszpartu régi vászonnal van bevonva, a belső rózsaszín karton (jobban örültem volna egy mályvásnak, de olyan nem létezik, legalábbis felénk).




2 megjegyzés:

  1. Most találtam rá a blogra. Sok lelkemhez közelálló szép alkotást láttam. Rendszeresen vissza fogok térni :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy találtál kedvedre valót! Örömmel látlak máskor is! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online