2012. február 21.

Rózsás ékszerdoboz

 
Új megrendelőim lettek Andi és lánya, Orsi személyében. Unokatesómék barátai. És az is kiderült, hogy Orsi öccse a suliba jár, ahol tanítok. Kicsi a város... ;) 
Azt hiszem, hosszú, gyümölcsöző kapcsolat lesz. Annyira lelkesítő, kedves emberek, akik nagyra értékelik a kézimunkát, egyedi tárgyakat. És talán felturbózzák az önbizalmamat is. :)  Mert bármilyen fura, hiába a sok megrendelés, dicséret évek óta, annyit gyötrődöm egy-egy darab felett, mielőtt átadom a megrendelőnek. Tetszeni fog? Tartós, használható lesz? Szeretni fogja? Lehetett volna szebb? És olyan jól esne az is, ha egy bizonyos embertől sokkal több lelkesítést kapnék, de ezt most hagyjuk...
Andinak és Orsinak sok ötlete, terve van. :) Sorban mutatom, miket készítettem nekik és már folyamatban vannak az újabbak! :D

Ezt a rózsás ékszerdobozt Andi kérte. Finom, romantikus darabra vágyott. A dobozt csak lakkoztam, körbeöleli egy szép csipke. Mivel volt a doboz csatjával megegyező színű kis lakat charm-om, rátettem. Végülis apró női kincsek őrzője lesz a doboz. A tetejére egy x szemes mintát alakítottam át,csak a leveleket hímeztem (Nina Olive Oil fonalával), a virágokat szalaggal formáztam. Agyaltam a méretén is eleget, kiszámolni ugyanis mindig lusta vagyok... :) Találtam egy érdekes gumis szalagot, azt raktam köré. Nehezen született meg a teteje, sokat agyaltam rajta.


Belül csak az alját, a kis rekeszeket párnáztam. A felső részre tettem egy kis hímzett organzás csipkét. :)



A doboz hátulján a csipke két végének elrejtéseként egy kis fém lapocskát használtam. Még régebben Katbo-tól vettem néhányat, jó lesz majd valamire címén. (Eleinte gyűrűalapnak terveztem.) És igen, jó lett valamire! Erre tökéletes lesz a jövőben is! :D

4 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online