2012. február 6.

Lila halom

Ismét levendulákat csomóztam. :) Nem lehet megunni. Az én drága Kati barátnőm kérte/kapja egy szívességért cserébe (persze, ha csak úgy szimplán kéri, akkor is egy szó nélkül teljesítettem volna). :D
Kért 3 tartót: kencéknek, zsebkendőknek, telefonnak. :) Korábban egy levendulás dobozt béleltem ezzel a lila "brokáttal". Ebből készült ez a kis kollekció is. Jó erős, kellemes lila, és különleges felületű. Szóval, nagyon dekoratív (legalábbis az én szememnek). Egyetlen szépséghibája talán a kupacnak a drapp cippzár (lila dukált volna). :)

Sok szeretettek Katyusa! :D














8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges! Imádom a levendulát!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de szépségek! A hímzés is csodálatos, de az anyag is! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Irígykedem a szalag- meg csomóhímzésért! Én még a tulipánoson is minivel helyettesítettem a francia csomókat...:(
    Szépek nagyon.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon hangulatos !! :)

    A levendula közép tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűűűűűséges, és én is imádom a levendulás mintákat.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online