2012. február 22.

Komód

Hozni, vagy nem hozni? Ez itt a kérdés... Nem hozni, mert nincs idő...
Ezer, meg ezer  éve szeretnék a Komódba mindenféle apróságokat feltenni, ami nem kizárólag a  hímzőknek szól. El se hinnétek (ha elkezdeném sorolni, de nem fogom), mi minden van elkezdve és mi minden van még a fejemben. Mivel gőzöm sincs, mikor lesz egyikből-másikból valami, nem ígérek semmit. Mutatok párat, ami már kész, de kevés, hogy feltegyem. Egyenlőre nem is adom, akkor kérhető bármi is, ha ott szerepel. Pláne, hogy ezek időközben lehet, hogy el is kelnek. :)

Készítettem 4 üvegcse levendulás testradírt. Igen, csak ennyit. Egyenlőre úgy el  vagyok telve a hímzéssel, dobozolással, hogy nem fogok natúr kozmetikumok készítésébe kezdeni, bár jó lenne. Másrészt van nekem egy drága Mammka barátnőm, aki ezt hamarabb kiötlötte (bár én először egy könyvben olvastam, amit magamnak vettem - A természetes szépség titka). Ajándékba is kaptam Tőle ebből a csudából és az bolondított el végleg, hogy elkészítsem magam is. Lopásnak érezném, ha most elkezdeném tömegesen árulni. Ezért ennyi van és kész. Sőt, csak 3 van, mert egyet anyukámnak ajándékoztam. Remélem, szeretni fogja. :) Biztos, hogy készíteni fogok még ilyesmit, de csak a családnak, meg magamnak. Azért szerintem szép lett (meg jó is), büszkén mutogatom. :) 






Ezek a kis üvegcsék már korábban is voltak a Komódban. Akkor mindenféle apróságok, kerámiagombok voltak bennük. Ezekbe apró csokival bevont kekszgolyókat tettem. :) Három van még, de sok-sok készül, kérésre és ismét a Komódba is. :)



A kis rózsás pink, de pinket egyszerűen nem tudok fotózni.


És egy képecske. Saját minta. Aki a mintablogon megfordul olykor, az talán látta a tervet. Keretbe tettem. Gazdát keres, előbb-utóbb talán talál is. :) Apropó: arra a blogra is elkelne már pár új tavaszi minta, mi? :D



 (Nina Valentine, Charlotte és Olive Oil fonalai + egy kis CC barna, már nem tudom mi pontosan)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online