2012. február 22.

Expressz

Na, még egy bejegyzés, és mazsolázhattok egy ideig, míg újabb dolgokkal jövök. Rég nem zúdítottam rátok ennyi mindent, mint most. :D Most van egy kis időm. Farsangon túl, újabb dolgozatjavításon innen...

Ez az apró ékszerdoboz expressz sebességgel készült. Hétfőn megkeresett egy úr email-ben, hogy szombatra szeretne egy katicás ajándékot (még a free mintámat is belinkelte, hogy arra gondol - persze a nagyobbikat). :) 
Hímzés, összeállítás, postázás, időben érkezzen...  Hmmm...
Megcsócsáltam a dolgot és még aznap bevállaltam, persze a kisebbik katicás mintámat és egy apró méretű ékszerdobozt. Ez épp belefért az időbe, szerdán már száguldott is tovább. Nem akartam visszautasítani a kérést, olyan ritkán kér fel férfi ember ilyesmire. Imponált, hogy egyedi kézműves ajándékot szeretne valakinek. :) A kis katicás mintámat Nina Valentine és Olive Oil fonalával hímeztem, mellé szalagrózsák és apró zöld gyöngyök kerültek. A kis faháncsdobozt lakkoztam és béleltem. :)
Remélem tetszett az ajándékozottnak, erről nem kaptam visszajelzést. :)







5 megjegyzés:

  1. Szerintem könnyekig meghatódott a hölgy, aki kapta :) Ne viccelj, ez ne tetszene, van olyan ember, akinek esteleg nem?

    VálaszTörlés
  2. Pici aranyos. Nagyon tetszik, hogy a katica háta és a szalag is piros alapon fekete pöttyös :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online