2012. február 21.

Epres határidőnapló

Szintén Andinak készült (lásd: előző bejegyzés :D) ez a határidőnapló. A kérés eper, szalaghímzés és sötétebb rózsaszín anyag egyvelege volt. Az epret miniben hímeztem (egy szálon egy szállal, Nina fonalaival), egy Acufactum minta. A virágokat nem x-szemeztem, hanem azok készültek szalaggal. Mivel ez a borító mindennapi használatra készült és időnként mosva is lesz, nem gondoltam rá több szalagrózsát, nehogy tönkre menjen idő előtt. Amolyan crazy foltos stílusban illesztettem a borítóra. Többféle hímzéssel, gombokkal, csipkékkel, és egy régi széles horgolt csipkével díszítettem. A borító belül is epres. :D A könyvjelzős selyemszalag végére is került egy eprecske. Igazán tavaszra hangoló volt a hímzése, kár, hogy  az idő nem akarja az igazságot...
Ó, és menet közben rájöttem, sok-sok rózsaszín anyagot kell beszereznem, mert nagyon szeretik az emberek (nők)... :D





14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!

    Ez az újfajta szóellenőrző viszont kikészít....

    VálaszTörlés
  2. Ez valami gyönyörűségesen csajos darab lett! Gratulálok hozzá, nagyon ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
  3. Valami csoda!!!!!!!Megpróbálom beírni ezt a sok betüt..)

    VálaszTörlés
  4. Óóóh, ez nagyon tetszik!
    Nem értem, hogy miért lát a rendszer névtelennek, de így legalább meghívhatlak nézelődni hozzám:
    www.szepsegpillanatok.blogspot.com
    Erika

    VálaszTörlés
  5. hú ez nagyon helyes !!!

    A SZÓELLENŐRZŐ KRRRRRRRRRRRRRRR :))

    NA, MOST MÉG EL IS VAN MOSÓDVA. egy szemet nem látni belőle..

    VálaszTörlés
  6. A könyvjelző, az ékszerdoboz és ez is.... gyönyörűek!!! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. "őrülten" klassz :)))
    az epres dolgokat én is nagyon kedvelem :)

    VálaszTörlés
  8. HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!
    Nagyon gyönyörűségesen, mesésen Barbisan csodálatos lett!!!

    Nagyon tetszik!

    puszi

    VálaszTörlés
  9. Igazán csajos lett! Gratulálok!
    Nincs kedved írni egy tutoriált (hogy mondani ezt magyar?) a bebujtatós könyvborítóról?
    Pusszantás ....

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online