2012. február 20.

Egek...

... mennyi mindent kell pótolnom itt a blogon. Ha időm van, akkor a Facebookon csüngök, aki arra jár, már minden új munkámat látta, ide meg  semmit nem tettem fel. Mea culpa...
Na, akkor sorban nekikezdek.
De mielőtt megmutatom az elmúlt hónap munkáit, jöjjön egy blogajánló.

Egy nagyon kedves új blogos keresett meg email-ben, hogy segítséget  kérjen, hogyan lehetne forgalmasabb a blogja. Olyan jól esett, hogy többek között engem  is megkeresett. Természetes, hogy belinkelem ide! Én is úgy örültem az első kommenteknek és olvasóknak, kedves szavaknak. Hú, nyáron lesz 4 éve, hogy belekezdtem. Mennyi minden történt azóta (vidám is, szomorú is, minden napot megéltetek velem ti is)! 

De térjünk vissza Orsihoz, akinek a blogját ajánlom! 
Egy nagyon kedves friss blog, szebbnél szebb munkákkal! 
Nézelődjetek, lelkesítsétek! 




1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online