2012. február 3.

"B" terv

Elkészült a "B" is az "Á" terv után. 
Úgy is mondhatnám, eljutottam Á-ból B-be. :D 
Ismét monogramos virágos dobozt késztettem, most levendulák helyett rózsák tobzódnak a vásznon. Élénk narancs színűek. Enikő kolléganőm kérte fia barátnője számára. Tolltartó, stílusosan ábécés béléssel. :) A szalagrózsás minta saját ötlet (ezekre nincs is recept, ahogy  a vászon és a körítés engedi, adja magát a minta). Szép, szép, de megmondom őszintén, az itthon fellelhető szalagokkal utálok hímezni. Magyarországon nincs 4 mm-nél keskenyebb és színátmenetes szatén vagy ripsz szalag. Legalábbis én nem tudok róla (világosítson fel, aki tud lelőhelyet). Dolgozok,amivel tudok, tetszik is a megrendelőknek. De nekem személy szerint mások az igényeim. :)
A betű Nina Sunset  fonalával készült. Körben gyöngyökkel bolondítottam a doboz tetejét. A natúr dobozt csak egy réteg lakkal kezeltem.





10 megjegyzés:

  1. Очень красивая работа! Браво!

    VálaszTörlés
  2. Ismét csodaszépet alkottál!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett a dobozka!
    S nagyon tetszik a rózsás kompozíciód!

    VálaszTörlés
  4. Hű, megint gyönyörű dobozt készítettél! csodálatos a tetején a díszítés/hímzés!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online