2012. február 22.

ÁBEL

Olyan rég mutattam az én Csöppemet, fő-fő kincsemet! :D Ráadásul egy kis kreatív is kapcsolódik az Ő kis mindennapjaihoz. Farsangon Ábel és Kriszti barátnőm Danája Bogyó és Babóca lettek. Dana katicaszárnyait is én ügyködtem össze, de az tulajdonképpen egy iskolából kölcsönkért jelmez átalakítása volt. Ábel csigaháza, szeme már tényleg saját szösszenet. Jól el is rontottam, mert a csigaház nagy lett és bár lazára tömtem (törmelékszivaccsal és némi vatelinnel), a méret miatt nehéz is. Azért büszkén viselte, de persze időben levettük, hogy meg ne gebedjen szegény. Most a szobában porosodik. Ülőpárnának épp remek! :D









Az én nagy és okos 4 évesem! :D

5 megjegyzés:

  1. Édes kisfiad van! És a jelmeze is nagyon klassz volt :))

    VálaszTörlés
  2. Egy fiú tündért látok? Annyira kedves! Nagyon édes képek és nagyon jók a jelmezek!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kedves sorokat! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha nem vigyorog, meg sem ismerem.... :)))) Aranyosak voltak nagyon!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online