2012. január 29.

Visszabillenve...

...testileg-lelkileg egyaránt a régi kerékvágásba.
Múltkor nagyon lehangoló lehettem/voltam. De hiába, az embernek ilyen időszakai is vannak. Az is én vagyok, és máskor is biztosan le fogom írni, mert nekem így könnyebb (és lesznek is még ilyenek, hiába próbálja elkerülni az ember...) Legfeljebb olyankor továbbgördítitek az oldalt... 


De most itt van néhány pozitív kép, két kezem munkája, ami sokkal érdekesebb a siránkozásaimnál. :)


Kihímeztem az egyik saját mintámat. Állítólag nyelvi hiba is van benne (no igen, nem tudok angolul, egy dal szövegéből emeltem ki). Újra tervezem majd a mintát, a mintablogra tett verzión a zárójel sem szerepel, mert azt utána ötlöttem ki. Zs-nak szánom Bálint napra. Látta, amikor készült, de hát a férfiak... Értitek.
A hiba marad, legalább emlékeztet rá, hogy olyan nincs, hogy tökéletes... :) Legalábbis itt a földön.


Belehabarodtam újra (azaz még mindig) a levendulába és a francia csomókba. Gyors, látványos, szépséges és mindig sikert arat. Levendulás hűtőmágnessel leptem meg Ági kolléganőmet névnapja alkalmából.



Még korábban Ági kért tőlem egy ékszeres dobozt is, ez is elkészült végre. Szintén levendulás, az Ő kérésére. :)  Eddig megfelelő doboz után kutattam. Az Ikea Molger dobozában egyeztünk meg, de sajnos kifutó termék lett. Bánatomra. :( Végül maradt ez a hagyományosabb fenyő doboz, egy kis hobbilakkal lekezelve. Nem akartam túlcicomázni, szerintem a kellemes lila szín és a visszafogottság az erénye ennek a doboznak. Nina fonalait, vásznát és csipkéjét használtam fel. A doboz béléséhez egy brokáthoz hasonló, erős, kicsit kiemelkedő mintájú anyagot találtam (igaz, rózsa mintás, de a színe remek). És kezembe került egy gumis szalag is, aminek  a kis hurkocskái annyira adták magukat fülbevalók tárolásához. :)






7 megjegyzés:

  1. Ennyi gyönyörű munkát miért hagynak szó nélkül az emberek???
    Barbi, a rossz hangulataidat is elolvasom, legfeljebb azért nem reagálok, mert ilyenkor nehéz jót szólni, meg a partvonalról adni "jó" tanácsokat olyannak, akit alig ismerünk. De azért én drukkolok ám.

    VálaszTörlés
  2. Jajj de csodásak!!! Tudom, fészbúkosok előnyben, mert ott már megcsodáltam, de mégis... olyan jó, hogy nem lehet betelni ilyen szépekkel egy látványra, és jobb többször nézni :)))
    Csodálatos minden darab ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Csak ámulok és bámulok... (és irigykedek)

    VálaszTörlés
  4. Nina, olyan jó, hogy mindig ilyen szépeket írsz! :D És igen, az utóbbi időben hamarabb kerülnek az fb-ra a képek, mint ide, mert folyton ott lógok. Öreg hiba...:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű! Nagyon tudsz :) - fantasztikusan jó ízlésed van :))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű munkák, ezek a színek pedig teljesen elbűvöltek!:)

    VálaszTörlés
  7. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks.sbo

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online