2012. január 29.

Őrangyalka

Egyik este beszélgettünk Ábellel az angyalokról. Elmondtam neki, hogy minden embernek van Őrangyala, ha hiszünk benne, ha nem. Nem látjuk, de érezzük, hogy vigyáz ránk. Segít, hogy szép álmunk legyen.

Megígértem neki, hogy varrok egy látható angyalkát is az ágya felé (igaz végül a szobaajtóra került). Íme! Egy bumfordi, huncut apró angyal. :D
A szárnyat készen vettem, a teste régi vászon, vatelinnel jól megtömve, a "nadrágja" kis kockás anyag, keze-lába gyapjúfilc. A pofiját felvasaltam kétoldalú vetex-szel. Az egyszerű kis szabásminta egy régi Praktika újságból való. Szerintem nagyon édes lett, kapott egy kis drót glóriát is. :) 
Ábelnek tetszik és ez a lényeg!






9 megjegyzés:

  1. nagyon cuki lett! A japán cukiságok jutottak róla az eszembe :)

    VálaszTörlés
  2. Édes lett!
    Vigyázzon Ábelre mindig!:)

    VálaszTörlés
  3. Nekünk,felnőtteknek is kellenek ilyen angyalok,nálam 16 lakik,mert hiszek bennünk,és imádom/gyűjtöm Őket:)
    Gratulálok,imádni való a blogod!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik :)
    Nagyon aranyos angyalka!

    VálaszTörlés
  5. Az a kockás gatya.... :D Halálos!

    VálaszTörlés
  6. Én is pont most vettem ilyen szárnyat, de eddig nem tudtam mit kezdjek vele. Remek ötlet! Remélem Ábelnek szép álmai lesznek tőle:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon bájos és kedves!!!

    Én is nagyon szeretem az angyalokat:)

    VálaszTörlés
  8. Ez az angyalka, annyira... tünemény! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online