2012. január 5.

1000+12

Ez kérem az 1000. blogbejegyzésem a blogom indulása óta! Nem piskóta, mi! :D
Nem  akarok önző lenni, de most nem játszunk, meg ilyesmi. Az ezredik és kész.

Több blogon láttam idén is óriáskollázsokat a tavalyi munkákról, ám nekem most az a verzió tetszik, amikor valaki kiemel egy-egy alkotást minden hónapból. Na nézzük, én tudok-e ilyet rittyenteni? Mondjuk, már az bosszantó, hogy lemezeken kell keresgéljek, de megteszem. :D

Íme, 2011 számomra legkedvesebb, 12 munkája (mármint saját). :D

Január


Emlékeztek még erre? Készült egy letisztult, visszafogott natúr táska Amotae barátnőmnek, és elrepült a messzi Új-Zélandra, mert már nem érte itt utol Őt! :D Azóta viselem nagy-nagy örömmel hűvös időkben a Tőle kapott baktust! :D





Február

hónapban készült el Ábel szülinapi hokedli-konyhája, amit az apjával közösen terveltünk ki és készítettünk el. Azóta is nagy sláger! Fő a sok főzelék, sülnek a torták... Néha fordítva: sülnek a főzelékek, főnek a torták... :D



Március

hónapban fejeztem be az egyik legkedvesebb saját mintámat, a Bújj,  bújj, zöld ág nevezetűt. Azóta is ott lapul a Komódban, bárki számára. :) A tűtartót megtartottam, az apró ollóőr és a kis zsákocska Mankáé lett, aki bánatomra sajnos már nem blogol, hiányoznak a gyönyörű mintái (is). :)



Április

elején elszaporodtak a konyhámban a régi vászonból varrt apró nyulak, akiket egy csokor barka alá, egy kis fém dézsába ültettem. :)




Május

sok-sok anyáknapi szatén öltéssel,  szalagrózsával, charmmal díszített, levendulaolajjal illatosított szívet hozott.


Június

- új doboz. Évi épp Anna Lillát várta. Őt leptem meg egy rózsaszín dobozzal, amibe Anni születési emlékeit megőrizheti. Ehhez a dobozhoz tettem ezt a kis gólyás ajándékkísérő szívecskét. A mintát direkt erre az alkalomra terveztem. Hátul zsebes, amibe kis üdvözletet rejtettem. A minta letölthető lett, ott leled a mintablogon. :)


Július

- Las Vegas. Innen érkezett egy csudacsomag Michelle-től. Cserebere: mintákért-szépségek. A szép krémszínű ékszerdobozka tetejébe nem képet tettem, hanem (minő meglepetés) egy kis hímzést. :)



Augusztus

hónapban készültem el unokanőverem kislányának, Lilinek a patch-quilt falvédőjével. Bár ekkor készült a japán hajtogatós táskám is (az is nagy kedvenc), mégis a falvédőt mutatom, mert jó nagy munka volt ám! És szerintem nagyon szerethető, vidám lett. :) Tele rengeteg kézi tűzéssel.



Szeptember 

Újabb, japán hajtogatós táska készült őszi színekben, kérésre. :) 


Október

hónapban mutattam Hilda kolléganőmnek készített dobozomat. 



November 

Ebből a hónapból már kicsit nehezebb válogatni. Belassultam és megrendeléseket készítettem. A teásdobozok közül a visszafogott pasis lett a kedvencem.



December

lett talán a leggazdagabb. Megrendelésekkel ajándékokkal együtt sok-sok dolog készült. Nem is tudom, melyiket szeressem a legjobban. :D Mind jól sikerült, de azért mégis a karácsonyi kollekcióra vagyok a legbüszkébb, és a belőlük feldíszített, anyukámnak ajándékozott fára. :)



Barbi tree


Ha kollázst készítettem volna, az enyém is  óriási lett volna. Ezt a fotók keresgélése közben állapítottam meg.  :D Mind kedves a szívemnek, hisz mind a saját kezem munkája. Azért azt hiszem, jól  választottam mindegyik hónaphoz. :D

Az új évi listám máris tele. Szeretnék pár hónapot, amikor csak magamnak alkothatok (gyanítom, nem lesz ilyen, de sebaj). :D



6 megjegyzés:

  1. Jó ez a fajta válogatás, lehet, hogy év végén majd csinálok ilyet inkább, bár nekem hiányozna a montázsom, ha nem lenne... :)
    Mennyi szépség kerül ki folyamatosan a kezeid közül!! Bárcsak lehetne, hogy csak alkoss és nem kéne dolgozni mellé... Ezt kívánom magunknak idénre :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép összeállítás.Szeretem a munkáidat.Látni,hogy szivvel -lélekkel készülnek és soksok türelemmel.
    Maradok hüséges csodálod:)
    Puszillak:
    Heni

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok neked a jubiláláshoz és nagyon szép összeállítást készítettél!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Az 1000-hez és a 12-höz is! Örömmel olvaslak és csodálom a munkáidat továbbra is!
    Manka után nekem is fáj a szívem...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép dolgaid vannak!
    Csodás a Bújj, bújj, zöld ág:-))))

    VálaszTörlés
  6. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals delivered to your mobile phone daily.

    Start following our signals right now and gain up to 270% per day.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online