2011. december 6.

Szívből örülök!

Jól itt hagytalak Benneteket! Hiába, ember tervez, Isten végez. Kicsit sűrűre sikeredik a decemberem is. Hogy végre kiderüljön, ki is viheti a választott szívecskét, a Randomot hívtam segítségül. A beérkezések sorrendjében adtam meg a neveket, volt két Judit és Edina, értelemszerűen a  későbbi kommentelőket 2-es számmal illettem. Plusz a névsorhoz csaptam a Facebookon kommentelőket is, hisz ott azt írtam, ott is lehet, csak egyszerre mindkét helyen (blog és fb) ne írjatok. :) Így éppen 66-an lettetek. 




Nagy boldogságomra épp a barátnőmet dobta ki a gép, aki nagy panaszosan írta, hogy őt sosem sorsolom ki. De sosem rajta múlik, hanem a szerencsén. :D 
Az pedig köztudottan forgandó, látod 
Kriszti!
 :D

Repül hozzád a fehér angyalos, mert tudom, hogy az tetszik! Nekem is ez a kedvencem!   :D
Szeretettel!


Illatozzon Nektek sokáig! :D

Nagyon köszönöm az elismerő szavakat, néhol felbukkanó mókás rímeket és, hogy velem játszottatok!
Remélem, máskor is jöttök! :D

6 megjegyzés:

  1. Na akkor a Facebook után szabadon:
    KÖSZÖNÖM: a barátságot, a szomszédságot, a családodat, Ábelt, a beszélgetéseket, a falatozásokat, sírást-nevetést, a jövőbeli kalandokat, ja és a csodás szívet, amit kiszemeltem magamnak!
    A NYERTES :-)))

    VálaszTörlés
  2. :) Boruljunk le a Random.org csodás tudománya előtt! :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok a nyertesnek, és köszi a játékot!!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyertesnek! Én is jelentkeztem, de nem látom a hozzászólásom a játéknál. Biztosan azért, mert mostanában vacakol a bloggerem, nem mindig akar beengedni, amikor bejelentkeznék. No mindegy, majd legközelebb. :-)

    VálaszTörlés
  6. Játszani mindig jó, ilyen szépségeért pedig érdemes :)
    Gratulálok a barátnődnek, és köszi a játékot :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online