2011. december 27.

Szépségek Ninától


Nina idén is meglepett. Gyönyörűségeket kaptam!
Az újság rengeteg csodás mintát tartalmaz, remek ötleteket ad a jövő évre. :) A pöttyös vászonnak máris  van helye.
A szépséges kitűzőt Szenteste viseltem. A különleges, horgolt hópehely pedig a vitrin gombját díszíti.
Nagyon köszönöm Nina!






Én is megleptem Őt, de biz' a nagy, ünnepek előtti rohanásban ne készült fotó. Sok-sok dolog így járt az ünnepek alatt. :)
Elcsentem Nina blogjáról a Neki küldött  ajándékaimról készült képet. :)
A kis hímzett szív és egyéb apróságok mellé került egy új minta, amit Ninának és Eninek terveztem, de jövő karácsonyra beleteszem a Komódomba is. :)



1 megjegyzés:

  1. Szépségeseket kaptál! Nem is mondtad, hogy a minta egyelőre csak nekünk készült :O :DD fülig ér a szám!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online