2011. december 31.

Személyre szabva

Unokatesóm felesége, Dia karácsonyra kért 6 telefontokot, személyre szabva a barátnőinek. A nagy kapkodásban szintén nem lett mind lefotózva, ezek sem a legjobbak. Három lemaradt. Egy kék, fehér horgolt csipkével, egy rózsaszín rózsás (ami tulajdonképpen a lenti fekete-piros helyett készült, mert menet közben hirtelen telefont váltott a leendő tulajdonos) és egy farmer tok. A kék mérete például az utolsó napokban dőlt el, mert annak a leendő tulajdonosa is épp új telefont keresett magának. :)
Végül mindenki megkapta a magáét, jó értelemben persze. :) 
Sikerük lett, egynél nem egyezik csak a méret (ott sem miattam, hanem mert cseréltek ketten). :)
Egy újítást is bevezettem, párnácska helyett a  szalag végére gombot varrtam mindegyiknél. Gyorsabb, szebb megoldás és a szalag nyílásához (ami olyan, mint egy gombjuk) még jobban is illik.
Ennyi tok után nagyon belejöttem a készítésükbe, de igencsak meguntam, úgyhogy egy darabig nem varrok ilyesmit. Persze, ezt nem kizárólag én döntöm el. ;D

Ennek a visszafogott rózsaszínnek a sarkára egy régi csipkét tettem díszként.

Ennél az apró piros virágminta volt a kérés.

Ezt magyarosra kellett hangolni. A piros hímzett csipke még Boris nagyim rongyosából való. A fekete rugalmas csipke pedig Dédim egy régi blúzának darabja. Szóval ez a tok igazi kuriózum.

Aztán készült egy ezüst-fehér. Nagyon szeretem ezt a mintás anyagot. Nem is maradt több belőle, Anyukám egyik alkalmi ruhája készült ebből anno.
És itt véget is értek a baráti tokok, mivel ahogy mondtam, nem fotóztam többet.

Ezt  a cicusosat pedig unokahúgom születésnapjára készítettem Ebből az anyagból is csak épp egy telefontokra való volt és kapóra jött, mert Rea nagy macskabarát. :)




És végül egy nem tokos fotó.
Diáék is ellátogattak hozzánk a két ünnep között. Megleptem őket egy kis képpel, amit annyira forrón adtam át, hogy még előtte pár perccel böktem rá gyorsan 3 hópihét. :D Ezt a  mintát már a Ninától kapott új újságomból választottam. Egy Country Cottage Needleworks minta, persze homlokegyenest más színekkel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online