2011. december 31.

Dobozdömping

Sok-sok dobozt készítettem kérésekre az ünnepek előtt. Egy peremes dobozt és két teásat már mutattam. Itt a többi, és sajnos kettőről nem készült fotó. Vagyis az egyikről egy nagyon rossz minőségű telefonos. Pont az elkészülésükkor volt nagyon sötét, ronda, fotózásra alkalmatlan idő odakint. :(

Egy rendhagyó szemüvegtartó. Saját mintámmal.

Ez a telefonos fotó. Ezt különösen szerettem hímezni. :)
Manka szép mintáját írtam át kicsit.

Hagyományos kalocsai mintás, nem hagyományos színekben.

Egy blackwork barna-narancsban, gyöngyökkel. 
Készült még egy nagyon szép, sajnos az nem lett  fotózva.



A kis teáskannát tearózsákkal Viki kolléganőm névnapjára készítettem. :)

Ezt az articsóka-csudát pedig Hilda kolléganőmtől kaptam Barbara napra. :)

Már most be vagyok táblázva a jövő év elejére! :D Úgyhogy jönnek még dobozfotók!:D

5 megjegyzés:

  1. Lindos trabalhos.Um Feliz Ano novo!

    VálaszTörlés
  2. Hogy ezek a dobozkák, ajándékok milyen szépek! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Mondtam már párszor, hogy imádom az ötleetidet... ez a szemüvegtok doboz fantasztikus! A többi is szuper!!

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó,hogy ilyen kézzel készített ajándékokkal lepitek meg egymást!Úgy értem,persze, hogy Te igen, de hogy ők is ilyen ügyesek!:)
    Sikerekben,egészségben gazdag 2012-t Nektek,Barbi!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online