2011. november 6.

Púder rózsaszín

Ilyen színű nyakláncot kért unokatesóm felesége egy barátnője számára. Csajosat, gyöngyöset, horgolt  virágosat, most divatos hosszút. Gyorsan igent mondtam. Bár örömmel tettem eleget a kérésének, ez volt az első és egyben utolsó is, hogy bizsu készítését vállaltam másnak. Nagyon nem az én világom. Marha nagy fejtörést okozott kitalálni, milyen is legyen, a hozzávalók beszerzése pedig még nagyobb kínszenvedés volt. Csak álltam lemeredve a hobbi boltok végtelen gyöngy- és kütyükínálata előtt. Nincs megfelelő szerszámom sem a gyöngyözéshez, se idegzetem a szedegetésükhöz, azt sem tudom hová, mennyi, milyen köztes elem, végzáró, és egyéb mifene illik... A horgolt virág sem mutatott magában, nem tudtam hogyan is rögzítsem, hogy ne deformálódjon el. Így kitűző lett. Rá lehet csatolni a láncra is, és magában is viselhető. A filc is inkább kicsit barackos, mint rózsaszín. Nem vagyok 100%-ig elégedett. 
Azért vállalható? Mit gondoltok?






11 megjegyzés:

  1. Csodaszép!!!!!!!Azért nem teszik Neked,mert ennyire megszenvedtél vele.

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerűen megoldottad a feladatot. Csuda ötletes, és kreatív. Nyugodtan vállalhatnál még többet is!
    Nekem kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Teljesen jó lett. A gyöngyös témától én is pont a felsoroltak miatt idegenkedem, pedig a textilékszer-dolog engem is érdekelne igazából, és ahhoz is kell némi gyöngyös alapismeret.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon szuperül sikerült!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem az én színvilágom, de szerintem is nagyon szép lett! Vállalhatod - igényes és egyedi, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem nagyon szép lett,én is nemrég kezdem sajátkezüleg készíteni nyakláncokat és megértem,hogy nagy fejtörést okoz neked is..de szerintem ne hagyd abba:)csodaszép lett

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen vállalható és csoda szép!!!

    VálaszTörlés
  8. Jajj, nagyon szép lett, én tutira viselném! Imádom az extra nyakláncokat!

    VálaszTörlés
  9. SZERINTEM NAGYON SZÉP LETT. ÉN VÁLLALNÁM. :D

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is vállalható. :-) Nekem nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online