2011. november 27.

Fotóalbum


Tegnap osztálytalálkozón voltam. A 15 éves középiskolain. :) Egy csapat gyors- és gépíró szakos lány voltunk anno. :)  Gondoltam, ha már a hímzés/varrás a hobbim, nem mehetek egy snassz fotóalbummal. Péntek este rittyentettem ezt a jeles alkalomra. Szánalmasak a fotók, ez az egyetlen használható, egyszerűen nem lehet télen értelmes képeket készíteni (legalábbis a mi gagyi gépünkkel). Kezembe akadt egy kis kihímzett mackó, a szokásos, kedvenc gyerekdobozos mintáról. :) Az album bevonásának menetét még Zsófinál láttam, na hát véletlenül sem úgy készítettem. Ráadásul úúúúúúgy beleragasztottam a tasakos tartórészt, hogy alulról töltős lett. És nem ez az egyetlen hibája. De szeretem, és addig megteszi, míg ki nem tanulom precízebben összeállítani. :) A "buli" nagyon jól sikeredett, bár kevesen voltunk. A beszélgetések onnan folytatódtak, ahol annak idején abbamaradtak. :) Remekül éreztem magam! 

Készültek fotók is, ez a legkedvesebb: 


Mondanom sem kell, mindhármunknak a száját kellett  volna befognia! :D

3 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online