2011. október 13.

Kicsit...


...el vagyok tájolódva. Nekem ma 14-e van. Hogy miért? Talán mert kicsit túl hamar értem a mai nap végére, miután éjjel semmit nem aludtunk Ábel jóvoltából. Belé bújt az ördög és végig vonyította, hisztizte, rángatózta, mászkálta, bőgte... az éjszakát kb. éjféltől 4-ig. Hogy miért? Ki tudja!!! Foggggalmunk sincs. Bár tény és való, hogy betegen van itthon a héten, de már a javuló szakaszban volt. És tessék! Szét vagyunk esve. Nem vagyunk képben semmilyen szinten... Éjjel Maca mamához akart menni, meg tévézni. Nem igazán tudom, hogy most akkor alvajáró, vagy csak egyszerűen megbuggyant.
Semmi kreatív dolgot nem voltam képes mostanság felmutatni.  Még a barátnőmmel sem volt időm, idegzetem beszélgetni. :( Nagy hiányérzetem is van. De talán majd most. 
Sok beígért rendelést is illene már befejeznem. 
Szeretnék készíteni egy tutoriált is a japán hajtogatósról, mert többen is megkerestek már ez ügyben. 
Heti teljesítményem csupán, hogy végre  megszámláltam magunkat. Ja, mégis volt némi kreatív. Az iskolai dekorációim eddig sikert arattak és újabb terven töröm a fejem.
Továbbá egy oltári jó kirándulással egybekötött tantestületi továbbképzésen vettem részt. Rég nevettem ennyit és úgy érzem most rázódtam bele ebbe a remek kis közegbe. :) 
Na, ez éltet a héten, mert az alvás biztosan nem...

6 megjegyzés:

  1. Ha éjjel több felkelés van nálunk, akkor legfeljebb másnap minimál tempóra kapcsolok, de Te dolgozni mész, te jó ég, hogy lehet ezt bírni?

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy volt valami a levegőben, mert Darina is elég hisztisen aludt és ő is rángatózott. Telepatikusan kommunikálnak? :-)) Viszont most nyugodtnak tűnik. Remélem, Lovag Úr is békésen szundikál! Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tegnap volt 13-a, ma meg már nem követtem a dátumot, mert annyira megzavarodtam :D
    Ábelnek gyors gyógyulást kívánok!
    Nekem Lili ma estére lázasodott be :(

    VálaszTörlés
  4. Na, ez egy ilyen hét... és mi még meg sem számláltuk magunkat! :)
    SZÉP NAPOT! ... valahogy szunyókálj egy picit...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a telihold az oka mindennek! Sok emberre van meglepő hatása, a gyerkőcök pedig még érzékenyebbek!

    VálaszTörlés
  6. Rám is hatással van a telihold, lehet, hogy Ábelre is! :)
    Mi még csak félig számláltuk meg magunkat és hogy őszinte legyek, engem nagyon nem is izgat....És amit irigylek? Egy jó hangulatú tantestület....na az nekem is jól jönne....:(
    Gyere valamikor! :)
    Puszi: Rea

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online