2011. október 16.

Hilda doboza

Hilda kolléganőm megkért, hogy készítsek Neki egy dobozt, a hímzést a bordó árnyalataival készítsem, legyen rajta monogramm és párnás legyen az oldala. Ilyen lett! Az ikeás Molger dobozszett legnagyobb tagját használtam fel hozzá. Velúrbőr hatású textillel bevont párnákat kapott az oldala. Miniben hímeztem, 28ct-os teával festett Rico vászonra, Nina Old Berry, Rapsberry és Sunset fonalait is felhasználva.  A mintát most kicsit másképp illesztettem a doboz tetejére, mint szoktam. Belül egyszerűen béleltem. Egy másik kolléganőm dobozát is befejezem és egyszerre viszem be a munkahelyemre. Kíváncsi vagyok, tetszést aratnak-e majd. :)








6 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörű lett!!!
    Nincs olyan ember, akinek ne tetszenne a Te alkotásod!!! :-)

    sok puszi

    Dia

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Sajnos biztos tetszik majd a gazdájának - de ha mégsem, szívesen átveszem :o)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Alig vártam, hogy mutasd :)) Tedd ezt legfrisebb bejegyzésnek, hogy mindenki lássa, aki ide kattint!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek! :D

    Nina, azt hogyan kell beállítani?

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű, igényes, szépen kivitelezett doboz!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online