2011. október 17.

Esti gyors

Készítettem tegnap este nagy gyorsan egy tűpárnát, mert nagy szükségem van rá az iskolai aulai méretes paraván dekorálásánál. :) Juszt is nyárias, hogy télen is víg kedvem legyen! 
Egy jojó formát készítettem a sárga vászonból, jól megtömtem, az aljába egy kerek lapot tettem és úgy húztam rá a vásznat. Majd kapott körből szabott filc szirmokat, amiket előre, majd picit hátra hajtogattam és letűztem. Rárepült egy katicagomb és tettem alá két levélkét. Alulra ismét egy kerek kartonlap került, amit csak egyszerűen egy textil darabbal lefedtem. A két körlap között fut a gumi, ami a csuklómon tartja a hasznos kis alkalmatosságot. :) Először ragasztani akartam az egyes részeket, végül nagy küszködve mindent varrással rögzítettem. Ma bevetem élesben. :D






Ezt a borkötényt is az este fejeztem be. Köszönetképpen egy szívességért cserébe.
Először varrtam ilyen köténykét. Elsőre remek, de most már tudom, legközelebb mit csinálok rajta másképp. :D

3 megjegyzés:

  1. Gratula, nagyon jó lett!
    Hasonló tűpárnát mi is varrtunk egyszer! Nagyon praktikus szerintem is. Csak egy ötlet még hozzá: a karton lap helyett mi egy befőttes üveg fedelét tettük bele az aljába.

    VálaszTörlés
  2. Szuper a tűpárnád! Hogyan tettél rá levél mintát? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira jó ötlet Barbi! Nagyon tetszik, köszönöm, hogy megosztottad velünk.
    Nézz be hozzám, ha van kedved:
    www.szepsegpillanatok.blogspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online