2011. szeptember 11.

Tőtike

Mobiltöltő állomás. :) 
Hogy ne nyúljon mindenfelé a zsinór, 
hogy véletlenül se essen le a töltés alatt a telefon, 
hogy véletlenül se legyen snassz még a telefon töltése sem egy "kreatív háznál". :D
A szépséges batikolt anyagot (mily meglepő, de ismét) Enikőtől kaptam, a picurka mobil-gombot Winkler Dorottyától vettem a blogtalálkozón. :)
Ehhez hasonló kis töltőalkalmatosságot Csigi blogján láttam először (de rég is volt, azóta agyalok a sajátomon).
Lehetett volna precízebb, kicsit talán bővebb is, de mindezek ellenére működőképes... :D
A fotók már nem annyira...
A zseb bőségét egy rakással oldottam meg, az akasztó legfelső részébe egy kis bambuszlapot tettem (egy régi, szétszedett rolóból), hogy tartása legyen a "szeren". 




Legjobb barátném szerint hülyeség. Néha olyan jó haszontalan dolgokkal is foglalkozni, nekem kell néha a hülyeség is (módjával és csak bizonyos fajtája). Nekem praktikus, ő meg juszt se kap! :D

2 megjegyzés:

  1. Épp az egyik óvónéninél láttam ilyet műanyagból az oviban, de eszembe sem jutott volna megcsinálni textilből. Pedig...!

    VálaszTörlés
  2. Ez ZSENIÁLIS!(csupa nagybetűvel!!!) Szuper ötlet :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online