2011. szeptember 11.

Tolltartó

Elfeledtem mutatni, pedig már egy hónapja elkészült a határidőnaplómhoz passzoló tolltartóm is. Nem igazán ilyennek képzeltem, picit szűkös lett, addig szabtam-varrtam... Egy régi textilbőr táskámat szedtem szét, újrahasznosítottam. :) Elég pocsék volt varrni. A kis virág kitűző, ha kedvem szottyan, majd átteszem máshová. Nos, egy időre megteszi ez a tartó is, míg álmodok egy szebbet, jobbat...
Ezzel ezek a vásznaim (kivéve a  barnát) ki is fújtak, pedig szerettem mindet...
Rejtély még a történetben, hogy alig bírtam itthon összevakarni egy-egy cipzárat. Volt egy csomag ilyen-olyan színű, hosszúságú és szőrén-szálán mind eltűnt... Mondjuk, amilyen kupi van a szekrényeimben... 




1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online