2011. szeptember 6.

Kincsek (Blogtalálkozó)

Hogy ne csak lehangolt sorokat olvassatok (bár csöndben megsúgom, ez az éjszaka és reggel sem volt jobb, mint az előző, de majdcsak változik).

Kincsek. 

Mind a barátságok, amik a blogvilágban szövődnek, mind a sok-sok szépség, ami az alkotásokhoz szükséges. Ezek vannak körülöttem 3 éve, mióta blogolok. :) És ez volt körülöttem szombaton is a blogtalálkozón. Fotók nem készültek, feledékenységből. Szita az agyam, ez köztudott. Nem vittem fényképezőgépet, mobiltöltőt sem, így telefonnal sem mertem fotózni, le ne merüljön és fel tudjam néha hívni a családot, mivel rokonlátogatással kötöttem össze az utat, így több napig voltam Pesten.

Rájöttem, hogy Újpestről Pestszentlőrincre átbumlizni nem is olyan nagy dolog. 
Rájöttem, hogy akit a blogon megkedveltem, azt az életben is kedvelem, és semmilyen szempontból nem csalódtam senkiben. 
És rájöttem, hogy a vásárlási szenvedélyemnek nem tudok ellenállni (bár ezt eddig is tudtam), ha apró szépséges kütyüket látok - mint egy szarka. 
Létrejöttek rég vágyott találkák Julcsival, Férc-Judittal, Mártival, Belin-Judittal, Vikivel, Bogival, Juhizzsal. 
Már ismert barátokkal: Enikővel, Ninával. 
És olyan emberekkel is, akiknek a blogjára ritkán tévedek el vagy még nem is jártam, vagy más jellegű alkotásaik, írásaik vannak, de tündéraranyosak mind: Anikó, Álomjáró-Bozsomati, Szaberka, Borsheka, Maminti, Rita... 
Jaj, olyan nehéz folytatni, mert biztosan kihagyok sokakat. Boldogan mazsolázom a névjegykártyákat! :) Gyönyörűek a munkáitok! Jó volt töltekezni!
És persze ott volt Gina, akinek nagyon köszönöm, hogy magára vállalta a szervezés óriási feladatát! Nagyon jól éreztem magam, átestem a tűzkeresztségen, megvolt az első találkozóm. :) Remélem, jövőre is összejön! 
Azt érzem, amit FércJudit írt nekem, hogy nagyon jó volt, de egy jó adag hiányérzet marad az emberben.
Köszönöm, hogy szeretettel fogadtatok engem is.

Ezekre a csudákra tettem szert.
A legtöbbnek már konkrét célja is van.
Csak a pénztárcám bánja, én aztán nem!


Ezt a csudát na vajon kitől kaptam?
Egyértelmű,  hogy  Judittól! :D 
Annyira boldog vagyok, hogy birtokolhatok egy ilyen darabot is. 
Tanító néniként vétek lett volna kihagyni! 
NAGYON KÖSZÖNÖM JUDIT!

Ez ugyan egy kései fotó és nem a blogtalihoz kapcsolódik, de kincs (talán a legkedvesebb az utóbbi időben)!
Az én drága Tesómék küldték születésnapomra Angliából. Hiába, ők tudják, mivel vehetnek le a lábamról.
100 színpompás Anchor fonal és sok-sok gyönyörű kis charm!
Nagyon köszönöm Tesókám és Timos! 
Nagyon hiányoztok! 
A képeslapon körbeírt apróbetűs részt csak most vettem észre és nagyon meghatott!!!!!




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt élőben is megcsodálni a fantasztikus alkotásaidat! Annyira gyönyörűek, hogy kedvet kaptam megint visszatérni a keresztszemezéshez!
    Szépek a szerzeményeid és az ajándékod is! Nem csodálom, hogy örülsz neki!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Barbi, amikor megjöttél én a táskádról ismertelek fel :))))
    Igaz mi nem beszélgettünk, de jó volt látni téged !!!

    VálaszTörlés
  3. De jó lehetett a találkozó! Sajnos én idén se tudtam elmenni, pedig a szándék megvan bennem!!
    Szép dolgokat szereztél, kaptál, de nekem az jött át a bejegyzésedből, hogy lélekben többet kaptál!!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ilyen messziről is összejött, remélem jövőre megint találkozunk !

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom Krizantámhoz! Az élőben is megcsodált gyönyörű hímzéseid, engem is újra hímzésre motiválnak.:)
    Nagyon örülök, hogy találkoztunk! Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Barbi, én is örülök, hogy megismertelek, és kézbe foghattam a gyönyörű munkáidat!

    VálaszTörlés
  7. Az asztalkádat, és a hímzéseidet én is megtaláltam, és megcsodáltam. Sajnos mivel nem álltál az asztal mellett, nem tudtalak beazonosítani, de majd talán legközelebb:)A Nina által árult levendula-szív ha minden igaz, a te mintád, mert megtaláltam az oldaladon is. Na egy ilyen szépségre is szert tettem.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online