2011. szeptember 20.

Hosszabbítás


Nem meccsé, hanem a játéké, ugyanis van, aki most fedezte fel. :) 
És nehogy már az idő rövidsége legyen a kifogás, hogy belevágjatok a játékba! :D 
Egyébként nem frissen hímzett mintákkal is lehet nevezni. 
Szóval 
a játék határideje mostantól 
nem szeptember 30, hanem egy héttel több, 
október 8., 
9-én vasárnap pedig hirdetem a nyertes nevét. 
Hajrá!
Hálásan köszönöm, hogy ennyien szeretitek és hímzitek a mintáimat! 
El sem hiszitek, milyen öröm másnál megvalósulva látni egyet-egyet. :D
Ilyenkor tudom, hogy érdemes foglalkozni vele.
Sok gyönyörű fotót kaptam már most! 
Nézzétek meg, merítsetek ötleteket! 
Vannak egészen pici mintáim is, amivel nagyon gyorsan el lehet készülni ám! :D

2 megjegyzés:

  1. De jó a határidő módosítás!

    Tegnap elkapott a gépszíj és tobzódtam a mintáid között... :-)))Nagyon lelkes lettem!

    Az éjszaka meg is hímeztem a könyvjelződet! :-)
    (A terveim szerint Karácsonyra Anyukámnak kis fotóalbum borító lesz belőle az unokafotó-gyűjteményhez. Még most van rá egy pici időm elkészíteni!)

    Köszönöm az inspirációt!

    VálaszTörlés
  2. Akkor én addig még összedobok egy mintát az ékszeres dobozommal - természetesen Nina fonalaival :-) :-)

    puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online