2011. szeptember 30.

Hallgatásom oka...


Eltűntem, de meglettem. Nem bunkóságból, letargiából vagy egyéb szánalmas okból nem válaszoltam a hihetetlenül sok és kedves biztató szóra, hanem mert egyszerűen nem volt gépünk. :) Épp karbantartás alatt volt. Viki kolléganőm párja tette rendbe. Itt is nagyon köszönöm Neki! És még meghálálom!
:)
Jaj, most kicsit ostobán érzem magam, mert megírtam azt a bejegyzést egy nyomott pillanatomban, és milyen sokan reagáltatok rá! Ez olyan jól esett! Csak ilyenkor meg attól félek, még valaki azt gondolja, hogy ajnároztatni kívánom magamat. Pedig tényleg nem ez volt a szándékom. Sőt, szándékom sem volt, csak leírtam, ami eszembe jutott. Persze, valószínűleg Ti sem gondoltatok ilyesmire, hisz minden bejegyzés biztató, pozitív és nem kritizáló. Nagy virtuális ölelés minden kedves barátnak és neked is Tesó érte!

Az alkotókedvem  azóta sem jött vissza. Helyesbítek. Kedv még csak lenne, de inkább most a varráshoz. A mintatervezéshez, hímzéshez most nincs. :(
A varrásra meg nincs időm. Mostanában olyan rohanósnak érzek minden napot.
Megérkeztek Ábel ágyprojectjéhez a vásznak. Megsimogatta mindet és este 8-kor kiadta az ukázt - Anya, varrjad! :D
Nyugtatgattam (talán inkább magam) - hej, Csöpesz, mire az kész lesz! Lehet, hogy a Mikulás hozza!...
Egyébként szerintem oltári jó lesz, legalábbis fejben oltári!
Ááááá, most olyan izé hangulataim vannak...

3 megjegyzés:

  1. Kedves Barbi, ha varrás, ha hímzés, én mindig örömmel olvasom a bejegyzéseid!
    Szerintem az is természetes, ha néha nincs az ember a "TOP"-on...nem csoda ebben a rohanó világban. És néha olyan jólesik néhány vigasztaló szó!Fel a fejjel és csak szakítsd ki magadnak azt a kis időt, amit a kedvteléseddel tölthetsz!

    VálaszTörlés
  2. Remélem mihamarabb nekiveselkedsz újra a hímzés-varrás-tervezésnek és csodálhatom, amiket alkotsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Barbi!
    Nagyon régóta nézegetem a dobozaidat. Nagyon szépek, eddig csak álmodoztam róla, hogy nekem is lesz valaha ilyenem. Tegnap viszont megpróbálkoztam és készítettem én is egyet. Elég "törpe" a te kincseidhez képest, de én imádom nagyon. Köszönöm az ötletet és a technikát! Anna

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online