2011. szeptember 16.

Bár


fáradt vagyok, ma mégis annyira jól érzem magam a bőrömben! Ritkán érez ilyet az ember a rohanó mindennapokban. Most én így vagyok, és ez olyan jó. Nem tudom, mi a kiváltója, nem is nagyon érdekel.  Hazajöttem munkából, ettem (ezek is sokat dobnak a közérzeten), a kedvenc zenéimet hallgatom, amiket százszor meg tudok hallgatni...:D Ja! És most épp semmi olyat nem csinálok, amit muszáj. Ez fontos! Néha kell a semmittevés (még ha ott súg is a fülben, hogy ez vagy az nem halad...)
Szóval legyen sok-sok ilyen napja mindenkinek!  
(Most már csak ki kellene találni, hogyan lehet tartósan megőrizni az ilyesmit...)
Tipp? :D
Nekem a zene, egy jó beszélgetés, egy kis édesség ;D, egy bók, egy ..... mindig bejön... :D
Szerintem olyan pici dolgok kellenek hozzá (jó időben, jó helyen)!

Itt egy jazz-es, lazulós munka, hobbi vagy pihenés mögé...

3 megjegyzés:

  1. Jó ilyet olvasni. :) És igen, általában egy kis semmi is elég a jó kedvhez, az elégedettséghez.

    VálaszTörlés
  2. Helyes. Elvégre péntek van, vagy mi. Én sajnos még reggelig maradok a gályán...de persze itt van velem a keresztszemes :)))

    VálaszTörlés
  3. Erika! Nálunk holnap tanítás, de ma ez sem veszi el a kedvem! :D Jól elleszünk holnap is a gyerekekkel! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online