2011. augusztus 28.

Megszültem...

...végre a határidő naplóm borítóját. Szó szerint, mint egy szülés. A csipkével hetekig várandós voltam. A szabással sokat vajúdtam. Varrás közben szakadt rólam a víz, még kiabáltam is, amikor elrontottam az apró szegecsek beverését (még egy körmöm is bánja).Csak vérem nem hullott, bár nem sok híja volt.








De rég megálmodtam és ilyennek álmodtam. Elégedett vagyok vele, így teljes a boldogság. Örömmel tartom a kezemben és simogatom a "kicsinyemet". :) 
Tanévkezdésre szeretettel magamnak készül mellé még egy tolltartó is.
A notesz csipkemintája a Salmon Lace Samplerről való. Nina Sunset fonalával hímeztem. A pöttyös vászon is az ő ajándéka. A batikolt Enitől való. :)

15 megjegyzés:

  1. Barbi, megérte! minden kínja, minden nehézsége megérte a fáradtságot, mert tökéletes!!!!! Nagyon-nagyon.... Jó érzés és öröm, hogy a tőlem kapott anyag is benne van. Minden nap vele "leszek" :P

    VálaszTörlés
  2. Tényleg megérte,mert nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez a szülős hasonlat :)))) Meg persze a remekmű is!!!

    VálaszTörlés
  4. Igazán csinos lett! :)
    Rea

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a színei, tökéletes válogatás!!! :) - és persze nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  6. Barbikám, ez zseniális darab lett!! Csodás, minden részlete a helyén van, annyira de annyira szép!! Simogasd csak :)))

    VálaszTörlés
  7. Barbi! Ez a napló mesés lett...Fantasztikusan szép...és hamar feledésbe merülnek a készületek alatt ért sérelmek...Használd büszkén és boldogan...mert gyönyörű!!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez valami gyönyörű! Öröm lehet bele írni!
    Csodás színei vannak! És az a csipkeminta! Nagyon széééééééééép!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, ez igazán megérte a szenvedést, mert meseszép lett! Nagyon passzol minden egymáshoz, mintha csak úgy kipattant volna az a bizonyos szikra. :)

    VálaszTörlés
  10. Abszolút megérte. Gyönyörű lett! És stílusosan...jó egészséget kívánok Nektek!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online