2011. augusztus 15.

Másodpéldány

Japán hajtogatós kedvencem másodpéldánya a legjobb barátnőm születésnapi meglepetése lett. A színeket persze furfangos módon előre megkérdeztem, bár magamtól is ezekre tippeltem volna. :D
A második, ezért pontosabb,  szebb, vastagabb (két réteg vatelint összevasaltam, így szép tartása lett, bár  megpakolva ez is "tarisznyásodni" fog). Ennek már van két kis belsőzsebe, és kivételesen nem ringlibe fűzött pántja van. Fiatal ez a barátság (én 6-10 éveset mondanék réginek, mélynek, a miénk 4 - és az első év nem is számít igazán), de mégis 
a legjobb lett mind  közül
Sokat gondolkodtam azon, hogy nem ok nélkül sodort ide a sors. Mert bár lehet, hogy anyagilag eredményesebb lett volna, ha anno mégsem költözünk, de végül nyertem egy pénznél sokkal fontosabb,
kincsértékű barátságot 
(és Ábel is).
És még a kialakult barátságnál is fontosabb, hogy mindketten meg is akarjuk őrizni!









6 megjegyzés:

  1. So beautiful, I just love this.

    VálaszTörlés
  2. Örömmel olvasok az ilyen őszinte barátságokról!!! Nagyon szuper lett ez a táska!!!

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett a táska! Ügyes vagy! Egy ehhez nagyon hasonló táska fényképe évek óta lapul az egyik mappámban, hogy megkellene csinálni... Nagyon érik már... :)

    VálaszTörlés
  4. Már másodjára siratsz meg a táska kapcsán....:-))) K.

    VálaszTörlés
  5. Bizony, bizony nagyszerű kis táskát készítettél már megint! :-)Az első és a másodpéldány is szuper...bár nekem az első egy picit jobban tetszik. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online