2011. augusztus 28.

Martina doboza





Ez a doboz egy nagyon kedves embernek készült. Sajnos, a sors keze folytán csak egy évig lehettünk kollégák. Martina az édesanyjának kérte ezt a dobozkát. A színeket ő választotta a hímzéshez. Azt kérte még, egyszerű, natúr legyen. Én a fa dobozok oldalát nem szoktam textillel bevonni, ezt is ő szerette volna. Így minden oldal kapott egy-egy kis "párnát". A doboz egy ikeás szett legkisebb része, szép tömör kezelt fa. Körbetekertem még egy kis csipkével, barna farkasfoggal és tettem rá egy egyszerű bronzszínű medált.
Martinának nagyon tetszett, amikor átadtam, és ez nagy öröm nekem. Bízom benne, hogy az édesanyja is örül az apró ékszerdoboznak.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a minta, nagyon szép munka! :)

    VálaszTörlés
  2. Ah!! Azta, ez nem semmi :) Tetszik az oldalpárnázás, ellopom majd :) az ötletet... Nagyon klassz, mint mindig!! De jó egyszerre ennyi új bejegyzésben tobzódni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online